Maj, 2011

Chill.....

Poniedziałek, 23 maja 2011 · dodano: 23.05.2011 | Komentarze 2

Kolega zadzwonił czy bym się nie przejechał an chwilę, więc tak też zrobiłem. Ogólnie po osiedlu na krótko.
A kto jeszcze nie widział BP to niech ma:

2011-05-23

Poniedziałek, 23 maja 2011 · dodano: 23.05.2011 | Komentarze 5

Wczoraj była piękna pogoda a zapowiadali burze. jakoś tak nie chciało mi się wychodzić i postanowiłem umyć kellysa. Błyskało się dopiero w nocy ale miasto ominęło.
Dziś szalał wiatr z północnego zachodu. Był silny nie powiem, czasami kiedy mi wiało w bok znosiło mnie. Ogólnie jazda taka jak zwykle. Duży ruch na drogach i ścieżkach rowerowych.

Dziś przyszły mi dętki FOSS'a:] Jutro dodam relacje co i jak.

2011-05-21

Sobota, 21 maja 2011 · dodano: 21.05.2011 | Komentarze 9

Rano niestety nie mogłem wyjść, bo dowiedziałem się o wyjeździe do dziadka. Przed 15 wróciłem i byłem umówiony z mecenasem na 15.40. Jeszcze tak do tej 14 było w miarę ale potem zaczynały zbierać się chmurzyska. Postanowiliśmy wyjechać ale z obawą, bo pioruny trzaskały. Widać było po drugiej stronie Wisły ściany deszczu. Najpierw pojechaliśmy osiedlem przez park na bulwar. Tam żeśmy się zastanawiali czy w ogóle jechać gdziekolwiek. Gdyby nie te burze to zapewne pojechalibyśmy do Dęblina....a tak zaprowadziłem kolegę na wieżę:] Teraz jest tam trudniej się dostać, bo chaszcze wszystko zasłaniają i utrudniają dojazd ale udało się. Dalej jechaliśmy lasem i wyjechaliśmy na tory. Z powrotem do Puław tą samą drogą cośmy przyjechali. W mieście przejechaliśmy koło stadionu a powrót był przez Gościńczyk. Nie wiem w sumie ale wydaje mi się, że już nie będzie wjazdu ze Skowieszyńskiej, bo jakoś tak dziwnie ułożyli kostkę. No ale zobaczymy niebawem. Na tejże ulicy zaczęło kropić:] W sumie mieliśmy szczęście, że prawie pod domem. I jeszcze jedno...złapałem kapcia:D Też prawie pod domem:D

I teraz tak: dziwne, bo się nie wkurzyłem:] No na pewno nie popsuło mi to humoru ale to może dlatego, bo ktoś wrzucił niedawno filmik na fejsie i nie powiem jaki:D ale uśmiałem się:D
I tak w sumie wypad udany, bo pomimo lekkiego deszczyku nie zmokliśmy a i kapcia pod domem złapałem a nie w mieście:]
A na jutro zostawiam sobie mycie maszyny:]

Chill.....

Piątek, 20 maja 2011 · dodano: 20.05.2011 | Komentarze 8

Przed 19 umówiłem się na mieście z chłopakami. Najpierw pojechał do sklepu po jakieś picie. Padło na wodę o smaku jabłkowym, która to nie mieściła mi się w koszyk bidonu. I tak pomyślałem sobie, że przecież mam dwa czerwone i sobie jeden założę. Pojechali oczywiście na azoty na punkt widokowy. Jak dojechali do parkingu Piotrek zaśmiał się jego charakterystycznym śmiechem:D i po chwili zobaczyłem o co kaman:

Gdy już byli na punkcie, chcieliśmy dostać się na pewien komin. Najpierw kto wypił bro to wypił a kto pił wodę to pił wodę:]

Było strasznie dużo muszek, które doprowadzały człowieka do szaleństwa. Trzeba zacząć używać jakiś środków...
Jak się wygadali pojechali szukać tego komina. Znowu wjechaliśmy w jakąś ścieżkę leśną i znowu nie trafiliśmy. Za każdym razem wyjeżdżaliśmy albo na łąkę albo na trasę do Puław. Następnym razem trzeba zobaczyć na mapach Google.
Dalej pojechali na Chemię. Tam się powygłupiali i pogadali. Nawet focię słit sobie strzelili.

Wracali powoli do domu ale wstąpili jeszcze do Tesco. Tam ujrzałem błyskawice, więc popędzałem towarzystwo.

Dalej już miastem do domu. Jeździło się fajnie, bo o tej porze jest jeszcze ciepło. Najgorsze jest to robactwo....

2011-05-20

Piątek, 20 maja 2011 · dodano: 20.05.2011 | Komentarze 10

Rano samochodem pojechałem z kolegą na miasto pozałatwiać parę spraw. Jak byłem w mięsnym na Centralnej baby się chamsko wpychały w kolejkę:| No rzesz...! Pod Carrefourem był wypadek spowodowany przez niedzielnego kierowcę. Głównie pojechałem do miasta po ramki tablic rejestracyjnych z logiem miasta.

Trzeba było pokazać dowód rejestracyjny pojazdu i się dostaje za friko:] Wziąłem dwa, bo brat chciał.
A to jaka dziś była temperatura:D

Wiadomo samochód się nagrzał i dlatego wyskoczyła taka temperatura:] Mój rekord to 56 st:]
Po 14 wyszedłem pojeździć. Jest gorąco i to mi bardzo odpowiada, nie mam na co narzekać. Jak to zwykle bywa o tej porze ruch spory w mieście. Trasa standardowa, czyli pętla Azotowska razy dwa.

Chill....

Czwartek, 19 maja 2011 · dodano: 19.05.2011 | Komentarze 8

Wstępnie umówiliśmy się na 19 z Anią. Było dziś ciepło za dnia, więc pomyślałem - będzie ciepło i w nocy. Tak też było. Miałem koszulkę "Kropli Beskidu" i było git. Miał być las i był las. No to żeśmy pojechali na Ceglaną i w las na osiedle Górna. W lesie jak to w lesie, cisza i spokój. No chociaż spokoju jako takiego nie było, bo jak człowiek staje to robactwo zaczyna się kleić. Wjechali na polną ścieżkę i po kilku minutach przejeżdżania przez piach stanęliśmy na fotki.

Ania dzielnie przedzierała się przez piach nie zatrzymując się. Był tylko jeden piknik ale uporaliśmy się z tym:] Dalej jechaliśmy tą drogą w stronę Starej Wsi. Zjechaliśmy z górki do Końskowoli i dalej już na Rudy do lasu. Przedzierali się przez piach i kamienie. W końcu stanęliśmy na kolejne foty. U Ani je zobaczycie, bo jak robiłem to mnie robactwo kąsiło i wszystkie fotki jakie zrobiłem wyszły niewyraźnie:/ Wyjechali na szosę i dalej tradycyjnie na Biowet. Potem ścieżką na obwodnicę. No i oczywiście dalej na punkt klimatyczny. Ania robiła fotki a ja tam sobie dałem spokój:]
Posiedzieli, pogadali i pojechali na Chemię. Tam strzeliłem szłit focię a nawet jedną z pociągiem ale nie wyszła.

Coś tam pogadali i powrót ścieżką na Wróblewskiego. Jak wyjechaliśmy na Partyzantów rzuciłem pomysł aby pojechać skrzydłem szpitalnym:D Myślałem, że się nie zgodzi ale...jednak:D Przejechaliśmy i poczuliśmy, że żyjemy.
Dalej uliczkami miejskimi na Niwę i do domu.

Dzięki za wypad i do następnego!:)

2011-05-19

Czwartek, 19 maja 2011 · dodano: 19.05.2011 | Komentarze 9

Dzień zaczął się świetnie. Kiedy wstałem zobaczyłem błękitne niebo. A jak zobaczyłem temperaturę o 6 rani, czyli 15 st na twarzy miałem banana:]
Po południu pojechałem do UM po ramki do tablic rejestracyjnych z logiem Puław. Niestety ale pokój w którym wydawano ramki był jeszcze zamknięty a nie miałem czasu. Jutro postaram się po nie pójść.

I tak zachęcony pogodą a tym bardziej temperaturą wyszedłem ok 14. Było ciepło jak nie wiem co:] Ja tam na takie temperatury nie narzekam:] Dla mnie mogło by być nawet i 30 stopni non-stop:]
Jak zwykle osiedlem przez park, gdzie było turystów aż nadto. Koło bulwaru zaczęło mi się robić miękko i złapałem kapcia. Wymieniłem szybko i okazało się, że dętka poszła na ściance bocznej. Postanowiłem wrócić do domu po dobrą dętkę. Niedaleko domu znowu złapałem kapcia. Tym razem gwóźdź:/ Jak wszedłem do domu wkurw osiągnął zenit. Poszedłem do komputera, zalogowałem się na allegro i zamówiłem dętki FOSS'a. Być może do piątku przyjdą, także niebawem będzie jeden wielki test.

Po tym jak wróciłem do domu, musiałem jeszcze wyregulować tylni hamulec. Jak będę mieć trochę więcej mieszków, kupię mniejszą tarczę z tyłu bo 185 to stanowczo za duży rozmiar.
Poleciałem w sumie standardową trasą na Azoty x2.

A do Puław zawitało takie oto coś:

W takich chwilach człowiek znowu chciałby mieć te 5 lat:]

Chill...

Środa, 18 maja 2011 · dodano: 18.05.2011 | Komentarze 8

Tak jak zawsze o 20 umówiony na jazdę z Anią. No i pojechali wpierw na miasto. Jak powiedziałem gdzie chcę dziś pojechać to chyba zaskoczyłem Anię:] No ale dobra. Ruszyli na park, stary most, Jaroszyn, Łęka i Bronowice.

Musieli podjechać pod górkę. Droga była niezbyt gładka ale się jechało. Skręcili na pierwszy zjazd i jechali równolegle do obwodnicy. Nagle droga się skończyła i zaczęła się terenowa jazda. Ania dzielnie dawała radę i nie zatrzymała się! Dojechali do końca ekranów i stanęli.

Musieliśmy jakoś zejść i zostaliśmy poparzeni przez pokrzywy:] Powrót taką samą trasą. Na chwilę stanęli na bulwarze, gdzie nie miałem tematu do focenia a Ania fociła:] Pogadali i pojechali na Park Niepodległości.

Pofocili, pogadali i pojechali miastem przed pałac Czartoryskich. Akurat zgasili lampy, kiedy fociłem.

Zjechali głęboką a tam widziałem jeża przechodzącego przez jezdnię. Na chwilę pojechali zobaczyć czy jest otwarta furtka przy pałacu Marynki, potem przejechać się Skowieszyńską, skrótem na Gościńczyk i do domu.

Dzięki za wypad i do następnego!:)

2011-05-18

Środa, 18 maja 2011 · dodano: 18.05.2011 | Komentarze 11

Rano pojechałem samochodem na targ, bo w każdą środę jest na Składowej. Usłyszałem coś co zawsze mnie rozbawia: " Będzie Pani zadowolona":D Kit wciskają tam ludziom:]

Wyszedłem wcześniej niż zwykle, bo ok 11 i było już ciepło. Z wiatrem dziś było gorzej niż wczoraj. Nie wiem jakim cudem ale to był mój pierwszy dzień kiedy nie miałem wiatru w plecy. Ciągle albo boczny albo w twarz...no ale co ja narzekam:] Jest ciepło, sucho i nie ma śniegu:]
Na początku przejechałem przez park, gdzie zaczął się sezon na wycieczki młodzieży i przede wszystkim emerytów:] Jak przejechałem przez park musiałem zrobić fotkę rzepaku, który ostatnio jest w modzie:]

Potem tradycyjnie na bulwar i przez Kołątaja na os Leśna i dalej na Partyzantów w stronę Żyrzyna. Zwykle skręcam za Biowetem na Azoty ale tym razem pojechałem na Młynki i Końskowolę. I tam miałem wiatr w twarz. Jak dojechałem do ronda skręciłem w Słowackiego i znowu w Partyzantów na Żyrzyn. Skręcam na Azoty i dalej Mostostalem na miasto i do domu.
Z racji ukończenia Skowieszyńskiej(pozostała dosłownie kosmetyka)przejechałem się nowiutkim asfaltem:] Trzeba korzystać ile się da, bo znając typowo polską jakość asfaltu długo taki równy nie będzie:]

2011-05-17

Wtorek, 17 maja 2011 · dodano: 17.05.2011 | Komentarze 8

Dzisiejszy dzień był już o wiele lepszy. Wciąż masa ludzi na mieście ale już jakoś tak inaczej. Nawet wiatr mi tak dziś nie dokuczał. Szczerze powiedziawszy wahałem się czy wyjść. Późno do domu wróciłem i chmury były jakieś takie nie za ciekawe. W końcu się zdecydowałem i chyba nie żałuję. Niby było te 20 st ale mimo to musiałem założyć nogawki i bluzę.
Wczoraj było już ciemno i nie zrobiłem zdjęć Gościńczyka:

I teraz tak - czy uda im się zrobić do Czerwca?....hmmm no nie wiem ale fajnie by było:]