2011-06-27

Poniedziałek, 27 czerwca 2011 · dodano: 27.06.2011 | Komentarze 11

No i wróciłem do rowerowania:] Ostatnio złapał mnie jakiś katar i mnie wymęczył. Dziś jeszcze mam jedną dziurkę w nosie trochę przytkaną ale jest o wiele lepiej.
Niedawno był brat i dał mi tabletki Isostara...dziękować brat:]

Tak, dziś już jechałem z nowymi koronkami. W sklepie musiałem jeszcze zamówić koronkę 12T, bo ta która jest teraz 13z... hmmm jest dziwna. Nie chce wchodzić gładko i w ogóle nie jest ona twardym przełożeniem. Jutro albo w środę pójdę i sprawdzę czy mi przyszła. Dodatkowo jeszcze zamówiłem kółeczko od przerzutki, bo już jest nieźle zużyte:/

I tak najpierw podjechał na BP aby napompować koła. Trudno jest napompować te Fossy. Jak już napompował to się musiał oczekać bo sznurek samochodów jechał z Kazika. W ogóle to dziś musiałem długo czekać na każdym skrzyżowaniu. Wiatr na początku był in da morda. Przeszkadzał oczywiście ale był Pan zadowolony:]
Na azotach jakiś idiota rowerzysta nie dość, że wyjechał mi z jednokierunkowej pod prąd to jeszcze ostro zahamowałem i minęliśmy się gdzieś tak z 10 cm...
Nie zakląłem i pojechałem dalej. Klient dobrze wie, że źle postąpił i dlatego też pewnie się nie fuczył:]
Dystans nieco krótszy niż zwykle z tego względu, że trzeba było przygotować organizm do wysiłku. Pewnie jeszcze jutro pojadę tak samo i być może pojutrze też:]
Muszę przyznać, że forma się utrzymuje po tym krótkim chorowaniu. Niezła średnia wyszła biorąc pod uwagę tą średnią i wietrzny dzień.

cuoresportivo
| 23:42 wtorek, 5 lipca 2011 | linkuj Każdy ma swoje ulubione tabletki - białe,zielone,niebieskie... :)
ale isostar jest dobry w porównaniu do np. wypicia coca coli lub jakiejś oranżady.
| 14:18 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj Dobry makaron nie jest zły :))
| 14:03 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj Ludzie: raz w zeszlym roku brat mi dal te tabletki i powiem, ze nie zauwazylem kopa. Mysle, ze lepiej jest zjesc lody albo troche makaronu:]
| 12:23 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj Marku , że się tak napiszę, tez leczyłam się na rowerze i całkiem dobrze mi to szło :) a co do tego "odpoczywania" to w większości była to siła wyższa, czyli brzydka pogoda u Nas,,,:]
| 05:39 wtorek, 28 czerwca 2011 | linkuj tomecki jasne, że "kopa" nie dają, tylko mają nawadniać...:)
tomecki
| 23:10 poniedziałek, 27 czerwca 2011 | linkuj "kopa" dają żadnego . poprotu wspomagają nawadnianie i "namineralizowanie"
| 23:09 poniedziałek, 27 czerwca 2011 | linkuj "kopa" dają żadnego . poprotu wspomagają nawadnianie i "namineralizowanie"
maxnorbi
| 18:30 poniedziałek, 27 czerwca 2011 | linkuj Ja na mazovi z chłopakami kupiłem żele na trasę, Brutusa na start i jakiegoś strzała na krótko przed metą xD. Nieźle się do koksowaliśmy ;P Na treningi zazwyczaj biorę oshee bo ma lepsze wartości "odżywcze" niż powerade.
k4r3l
| 17:14 poniedziałek, 27 czerwca 2011 | linkuj fajne tabsy, może się kiedyś skuszę.. na razie uwiązałem się oshee, ale jak wiadomo nie wszędzie można je dostać a tak to kupujesz mineralkę i dodajesz tabsy :)
| 15:28 poniedziałek, 27 czerwca 2011 | linkuj Też mam takie same tabletki :) ciekawe jakiego dają "kopa"...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rwiat