2011-06-21

Wtorek, 21 czerwca 2011 · dodano: 22.06.2011 | Komentarze 11

No i nadszedł ten dzień, kiedy to w końcu wyszedłem na rower. Wprawdzie na meridzie, bo czekam na ostatnie zębatki kasety ale zawsze to coś. Już wiem, że przedostatnia zębatka nie będzie pasować a na tą właściwą muszę czekać do końca czerwca:/

Teraz powinienem się wytłumaczyć dlaczego tak długo nie jeździłem...
Otóż pogoda w ogóle nie dopisywała. Kiedy chciałem wychodzić pojeździć to akurat zanosiło się na deszcz i dupa z jazdy... ale nie tylko pogoda miała wpływ na mój chwilowy zastój w jeździe. W życiu bywa tak, że dzieje się coś niespodziewanego i u mnie tak też się stało. Wszystko wywróciło się o 180 st ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu:) Wszak nie samym rowerem człowiek żyje:]

No dobra wystartowałem kawałek po 13, bo musiałem zmienić dętkę. Łatka puściła i trzeba było wyrzucić:/ Ogólnie było fantastycznie. Uwielbiam to uczucie napowietrzenia płuc:] Tak sobie myślałem jak tam z formą przez te ostatnie dni nie rowerowe i chyba jest wszystko na miejscu, bo po pierwszych 30 min na meridzie wykręciłem niezłą średnią:]

Trasa wiadomo jaka:] Przyznam się, że chyba ta trasa nigdy mi się nie znudzi:]

Jadąc ścieżką wracało dużo osób z Azotów.

Przejazd ogólnie był taki jak zwykle, czyli po prostu ludzie nie patrzą jak jeżdżą i koniecznie chcą spowodować wypadek....
Na skwerku koło UM były jakaś wystawa przedstawiająca historię Azotów.

Z innych info... nareszcie ruszyły prace wykończeniowe Castoramy...Nie wiem po co była ta batalia naprawdę, miasto tylko się ośmieszyło:] trzeba było nie wydawać pozwolenia i koniec:]

I teraz czekać tylko na dobrą pogodę i koronki kasety do Kellysa:]

cuoresportivo
| 20:34 piątek, 24 czerwca 2011 | linkuj Jak zwykle bardzo fajnie jest zobaczyć i poczytać,co się dzieje w Puławach.
Fotki naprawdę niezłe. :)
| 12:18 piątek, 24 czerwca 2011 | linkuj Fajne focie :)
Wystawy historyczne upamiętniające czasy PRLu cosik modne ostatnio. U nas co chwilę jakąś taka wymyslają :)
sikorski33
| 20:43 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj Po zachodzie słońca widać że będzie jutro ostro wiało.Fajne fotki:)
Pozdrawiam
| 07:17 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj Ania :)...i Wściekły tęskni za jej towarzystwem:]
grzzych dzięki!:)
Adam nom fajny jest ale bardzo łatwo jest go zgubić:]
Rafał haha nieee:) coś innego:)
marek oj tam oj tam:] hehe
Jakub dzięki ale wytłumaczenia się należą:]
Marek powiem Ci, że(przynajmniej w moim przypadku) taka przerwa dobrze robi...nie tylko fizycznie ale i psychicznie bo potem chcę się jeszcze bardziej kręcić:]
k4r3l
| 19:43 środa, 22 czerwca 2011 | linkuj dokładnie, nie ma się co tłumaczyć :) wyszło jak wyszło, ale w końcu jeździsz :) a ta trasa całkiem ok, boczne dróżki są ok :)
marek
| 17:11 środa, 22 czerwca 2011 | linkuj Kamilu, nie tłumacz się, bo i tak przyjmujemy tylko zwolnienia od lekarza na druku L4 ;-)
VSV83
| 11:49 środa, 22 czerwca 2011 | linkuj Hmm,"coś"niespodziewanego,pozytywnego,w dodatku wywraca życie zwykłego chłopaka o 180 stopni?
LOL;będziesz tatą?
adam88-removed
| 11:10 środa, 22 czerwca 2011 | linkuj Średnia ładna :) Ale mi brakuję tego licznika atecha na którym było wszystko ładnie i pięknie wyświetlone... Teraz muszę się męczyć z sigmą ale nie jest tak źle :) Zachodzik konkret!
grzzych
| 10:58 środa, 22 czerwca 2011 | linkuj zdjęcia bdb ;)
| 09:34 środa, 22 czerwca 2011 | linkuj Miło, miło :))) Dżulietta tęskni za Wściekłym :]

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciepr