2011-06-29

Środa, 29 czerwca 2011 · dodano: 29.06.2011 | Komentarze 9

Wczoraj mialem chcice na rower:] Niestety nie moglem skorzystac, bo pogoda sie zalamala. Raz padalo, raz sie przejasnialo czyli takie niewiadomo co. Niby jest lato a zapowiadaja, ze moze byc nawet 14 st:/
Na szczescie dzis bylo w miare i postanowilem wyjsc. Jakies tam chmurki przerazaly mnie ale nie bylo tak zle. Na kellysie nie moglem wyjsc bo chcialem zniwelowac luz w tylnym kole, wiec jest rozebrany. Jak zlazlem do garazu zobaczylem flaka....znowu latka puscila na detce. Szybka zmiana i w miasto. Wialo dzis niesamowicie, skutecznie mnie spowalniajac. Na bloniach zauwazylem, ze mi ucieka powietrze...szybka zmmiana i sprawdzenie co sie stalo. Znowu puscilo na latce. Pomyslalem, ze podjade na Tesco. Jak juz tam podjechalem okazalo sie, ze kompresor jest nieczynny. Pojechalem wiec na azoty, po miescie sie pokrecilem i do domu.
A to zdjecie uszkodzonych zebatek, na ktorych mi lancuch przeskakuje.

PS sory za polskie znaki ale pisze na netbooku wloskim, bo w moim laptopie padl zasilacz:/

Kategoria Samotnia, 20 - 40km

| 13:39 piątek, 1 lipca 2011 | linkuj Grzesiek haha na pewno nie mam tyle pary w girach:]
Krzysiek wiesz w sumie łańcuch powinien normalnie wchodzić na zęby.... Na tej kasecie zrobiłem 2 z haczykiem.
Rafał no ale za to w czym innym się poprawiło:]
cyclooxy tak, chyba następnym razem spróbuję zeszlifować.
Mateusz teraz czekać na upały w LPU:]
Marek no to pozazdrościć pogody:)
Piotr hehe no szkoda ale co zrobić, zużyły się to trzeba wymienić:]
Marek wiesz nie trzeba tak dużej przestrzeni, tuż za Wisłą bywa tak, że np wieje wiatr z zupełnie innego kierunku:]
| 18:04 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj no tak prawa jest przekoszona :) Szkoda, że nie można ich na odwrót zakładać ... :) tak jak ja kiedyś w Korbie średnią zębatkę :)
marek
| 17:18 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj A u mnie słoneczko pięknie grzeje i można jeździć ile człowiek potrzebuje :) A zębatki widać od razu, że uszkodzone.
kkkrajek18-remov
| 16:20 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj No pogode zupełnie inną mamy:) u nas dziś 31* C w cieniu i w dodatku wiatru prawie nie ma :) aż za dobrze, bo się można nieźle przysmarzyć :)
pozdr i zycze lepszej pogody :)
cyclooxy
| 14:59 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj Te koronki wyglądają jeszcze dobrze, zadziory jedynie bym zeszlifował i tyle. Moje zęby po 5 tyś km wyglądały gorzej a łańcuch jeszcze nie przeskakiwał.
Anonimowy VSV83 | 14:55 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj No to ostatnio widzę,że masz nieźle"pod górkę",same złośliwości rzeczy martwych.

maxnorbi
| 14:54 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj Wyglądają ok. Kurcza ale mnie nastraszyłeś teraz. Mam tę samą kasetę po 494 km założyłem dziś nowy łańcuch i jest ok. A ty zrobiłeś na tej kasecie coś koło 2tyś tak?
| 14:16 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj Trochu zużyte, ale kurcze nie powinny przerzucać ogniw łańcucha....
Przyznaj się, że tyle pary masz w łapach, że łańcuch po zębatkach mielisz ;]

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nawym