Pierwszy dzień maja

Niedziela, 1 maja 2011 · dodano: 01.05.2011 | Komentarze 9

Dzień nie zapowiadał się dobrze. Miało padać i poniekąd tak było ale spadła symboliczna ilość deszczu. Koło południa na fejsie kolega napisał czy nie wyjdę. Umówiliśmy się na 16 i pojechaliśmy na wieżę. Kolega miał non stop na drodze problem z łańcuchem, bo mu spadał. Umówiliśmy się, że nie będziemy tego nazywać awarią tylko piknikiem:] I przez całą drogę tych pikników było ok sześć:]
W końcu po tylu piknikach dotarliśmy na wieżę.

Teraz kiedy jest zielono inaczej to wszystko wygląda(czyt. lepiej:) ).
Postanowiłem na chwilę wejść jeszcze wyżej.

Posiedzieliśmy troszkę i pogadaliśmy. W końcu padł pomysł pojechania w miejsce, skąd Prefabet bierze piach. Musieliśmy najpierw pojechać przez pole a dalej laskiem.

I w końcu po tułaczce na górę byliśmy u celu.

I pojechaliśmy dalej, gdzie mieliśmy kilka pikników:]
I w tym momencie postanowiłem wejść na tą drugą wieżę. No i wchodzę sobie a tu nagle trzask!

Okazało się, że jakiś pręt był nieźle zardzewiały i się rusza...nie powiem trochę się ob#@#łem:]

Postanowiłem nie ryzykować i zejść. Szkoda, bo na pewno widok byłby niezły.
Dalej pojechaliśmy przez Chemię w stronę domu. I oczywiście zaliczyliśmy dwa pikniki:]

A tu na obwodnicy jechały samochody z przyczepkami dla koni ale niestety nie było żadnego w środku.

Na ścieżce znowu było kilka pikników:] Dalej już przez miasto na osiedle.
Pierwszy dzień maja i już pogoda psoci. Zrobiło się wyraźnie chłodniej a już się przyzwyczaiłem do wyższych temperatur...

| 21:36 niedziela, 1 maja 2011 | linkuj Pamiętam miałeś na nią ochotę już wcześniej ;) ale mnie na nią zbyt szybko nie namówisz, na tamtą na której byłam, na następny balkon...może dam się skusić ;]
tymczasem jutro...oby zdrowie i pogoda dopisała ;))
no i szkoda, że Cie nie będzie ;/
grigor86
| 21:09 niedziela, 1 maja 2011 | linkuj Kurdę mi też zdjęcia się nie ukazały! A poza tym to w ogóle photo.bs nie działa :-((( a ja dziś tyle fajnych fot nacykałem :-(((
| 20:52 niedziela, 1 maja 2011 | linkuj Marek ten piach idzie chyba na gazo-beton. Z tego co pamiętam kiedyś robiono także gotowe elementy do budowy domków, czyli ściany wraz z oknami.
Mateusz przyzwyczaiłem się do jeżdżenia na letnio..a teraz muszę się znowu odzwyczaić:/
Krzysztof kolo południa temp skoczyła do 18 st ale dopiero kiedy wychodziłem spadła do 12:/
Grzesiek powiem Ci, że w ogóle ostatnio jakoś dziwnie chodzi mi ten BS...
Ania chyba znowu miałem wenę:] Powiem Ci, że rzuciłem się na tą wieżę jak wygłodniały i nie sprawdziłem wytrzymałości. Może następnym razem uda mi się ominąć ten jeden felerny szczebel. A samochody też mi się podobają ale.. pozycja za kierownicą już nie:]
| 19:50 niedziela, 1 maja 2011 | linkuj No no no, jakie ładne zdjęcia ;)) i ilość się zwiększyła..
teraz już wiesz, czemu obawiałam się wejścia na wieżę, właśnie spowodu tych prętów ;/
przyczepki dla koni wypasione..jak i samochody je ciągnące ;)
| 19:36 niedziela, 1 maja 2011 | linkuj A mi się nie otwierają zdjęcia :(
maxnorbi
| 19:01 niedziela, 1 maja 2011 | linkuj U mnie była masakra bo raz było zimno, a raz ciepło. W dodatku kropiło chwilami.
kkkrajek18-remov
| 18:53 niedziela, 1 maja 2011 | linkuj U mnie też pogoda już nie tak ciepła jak to bywało przez ostatni tydzień.
A szkoda bo bardzo przyjemnie się w cieple jeździ :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kapot