2011-04-30 wycieczka z mecenasem

Sobota, 30 kwietnia 2011 · dodano: 30.04.2011 | Komentarze 17

Ok godz 16 byłem umówiony na rogu z mecenasem. Padł pomysł z jego strony aby pojechać do Janowca...i tak żeśmy zrobili. Miastem na stary most, Góra Puławska, Nasiłów, Oblasy, Janowiec. Trasa jest bardzo fajna bo pomimo asfaltu kiepskiej jakości jest mały ruch a jedzie się w zasadzie przez las, także byliśmy zadowoleni:]
Jak już dojechaliśmy do Janowca stanęliśmy na chwilę pogadać.

Ostatnio byłem tu w kwietniu zeszłego roku. I pomyśleć, że przyjechałem tu bez żadnego zapasu:]

Dalej pojechaliśmy niezbyt równymi drogami na prom do Kazimierza.

Po tym jak zeszliśmy na ląd pojechaliśmy wałem. Niestety ale jak to bywa w Kazimierzu jest dużo ludzi na weekendzie. Musieliśmy zjechać na normalną drogę...znaczy się były na niej położone kamienie, także kostki to wcale nie przypominało:] Przy okazji był to dobry sprawdzian dla amora, który pięknie wychwytywał każdą nierówność.
I tak dojechaliśmy na rynek.

O dziwo nie było cyganek a przecież to najlepszy czas na łowy:]
Mecenas poszedł po coś do picia a ja dalej fociłem.

Pojechaliśmy dalej już na wał kierując się powoli w stronę Puław.

No i padł pomysł aby pojechać do Zbędowic wiadomo gdzie:] A to oznaczało tylko jedno... podjazd. Kto wie ten wie jaki jest i niech mi teraz ktoś wyskoczy z tym, ze u nas jest płasko:] Trochę się namordowaliśmy ale warto było.

Trochę późno się robiło i trzeba było wracać. Zjechaliśmy więc na spokojnie ze Zbędowic, bo bez hamulców tylko szaleniec by zjechał:D

Dalej pojechaliśmy na ścieżkę wzdłuż wału aby ni jechać drogą.

Nareszcie zaczęli robić nowy wał...

Dojechaliśmy na osiedle i jeszcze na chwilę do sklepu. Pytanie do Ani: wiesz gdzie to jest?:)

Odprowadziłem mecenasa do domu i jeszcze na chwilę pojechałem na pole proboszcza, bo lecieli na paralotniach.

Było super, dawno nie jechałem tą trasą:)

| 20:54 niedziela, 1 maja 2011 | linkuj htEc no to zapraszam:) najlepiej jest pojechać tam w środku tygodnia, bo na weekendzie jest masa ludzi....
htEc
| 19:51 niedziela, 1 maja 2011 | linkuj W poprzednim roku nie udało mi się rowerem odwiedzić Janowca i Kazimierza, ale przez Twoje fotki w tym roku muszę pojechać.
| 11:56 niedziela, 1 maja 2011 | linkuj kkkrajek lustro mi siedzi w głowie od dłuższego czasu..wiem tez, że właściwie nie jest istotne to czym robisz zdjęcia tylko czy potrafisz wykorzystać sprzęt, który posiadasz ;)
kkkrajek18-remov
| 08:24 niedziela, 1 maja 2011 | linkuj Lustro nie jest konieczne :) Polecam poczytać o jakiś podstawach fotografii :)
A później to tylko praktykować :)
| 22:00 sobota, 30 kwietnia 2011 | linkuj Hmm..to może zobaczymy, czy się będę śmiać ;)
jestem bardzo ciekawa tego czegoś...
| 21:56 sobota, 30 kwietnia 2011 | linkuj Fakt jest trochę podobny ale za to ma strasznie długą tą ramę:)
adam88-removed
| 21:48 sobota, 30 kwietnia 2011 | linkuj Fajna wyprawa, świetnie prezentują się wasze rowerki. Profil ramy przy Garym jest bardzo podobny do ramy twojego kellysa :) Zdjęcie nr 7 kozak !
| 21:48 sobota, 30 kwietnia 2011 | linkuj To co zobaczysz to....no cóż będziesz się śmiać ale jest to fajny statyw:) Też mam lustro na oku tylko, że jak to bywa $$ brak na takie rzeczy:/
| 21:46 sobota, 30 kwietnia 2011 | linkuj ooo..jednak idziesz w fotografię, znaczy będziesz statyw woził na plecach? ;) hmm..to może ja jakie lustro zakupie w takim razie, mam już jedno na oku ;]
| 21:39 sobota, 30 kwietnia 2011 | linkuj Trochę techniki i będziemy fotografami:] A statyw niebawem będzie:]
| 21:32 sobota, 30 kwietnia 2011 | linkuj Kamil hehe..specjalnie napisałam z Ciebie, ale może być z NAS ;] tylko jeszcze lustro i statyw..no i My ;)
| 21:26 sobota, 30 kwietnia 2011 | linkuj Ania hehe tak tylko sprawdzam:p ciekawi mnie gdzie lądowali.... Pewnego majowego łikendu wyruszymy tą traską:] I ja jestem pod wrażeniem ilości zdjęć... nie sądziłem, że tyle ich będzie:) Chyba chciałaś napisać będą z NAS fotografy:]
Marek trzeba było napisać to bym wrzucił jakieś foto z Wisłą, wszak niemal co wypad jadę koło niej:]
Mateusz dzięki:) Widok z górki jest super i... można wybudować tam dom:] tylko cena działki odstrasza:/ Fakt były zawody ale....sam nie wiem, nie zastanawiałem się nad tym:)
Krzysztof niektóre stojaki są rzeczywiście bardzo wąskie, jak np do mojego banku ale akurat tu przed sklepem są szerokie.
| 21:10 sobota, 30 kwietnia 2011 | linkuj P.S. jestem pod wrażeniem ilości fotek..oby tak dalej a będą z Ciebie fotografy ;]]
maxnorbi
| 20:44 sobota, 30 kwietnia 2011 | linkuj Ja z własnego doświadczenia wiem, że nawet lokalne wyścigi mogą być ciekawe. Co do fot to rzeczywiście fajne wyszły. Na 13 foto widzę rowerki w stojakach. Czy tobie nie wchodzi rurka od stojaka między tarczę a koło? Bo u mnie tak się robi i obawiam się trochę o tarcze.
kkkrajek18-remov
| 19:02 sobota, 30 kwietnia 2011 | linkuj Muszę przyznać, że bardzo ładne foty walnąłeś :)
Piękne widoki z tej górki :)
A słyszałem, że w Puławach były zawody XC. Nie chciałeś spróbować ? :)
| 18:45 sobota, 30 kwietnia 2011 | linkuj Kamil oczywiście wiem gdzie to jest ;)) no i znam podjazd w Zbędowicach..a te paralotnie to oboje oglądaliśmy w jednym czasie tylko ja byłam na Zbożowej..
a poza tym to ja zamawiam taką traskę dla rozwoju mojej kondycji ;]

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ionen