2011-04-24

Niedziela, 24 kwietnia 2011 · dodano: 24.04.2011 | Komentarze 13

Wstałem o 5 rano i po ok godzinie wyjechałem. Niedawno zastanawiałem się kiedy w tym roku wybiorę się do Dęblina i...cóż wybrałem ten dzień. Z początku nawet nawet się jechało. Trochę za ciepło się ubrałem, bo nieźle się spociłem.

Jak dojechałem do Dęblina akurat przejeżdżał towarowy z zabójczą prędkością:]

Długo nie zastanawiałem się aby stwierdzić, że muszę na chwilę pojechać:

Trochę się zmieniło, bo w tamtym roku nie było tak wysokiego odrodzenia.

Wracając miałem non stop wiatr w twarz:/ Coraz częściej się zatrzymywałem.

I jeszcze na koniec przejechałem się po Gościńczyku zobaczyć co już zrobili.

A meridzie strzeliło 5 tys km:]

| 21:20 wtorek, 26 kwietnia 2011 | linkuj Filip nie było tak źle:)
Mateusz i mnie też od rana bolą nogi. I dlatego też muszę odczekać co najmniej 2 godz od obudzenia się. Tempo fakt równe miałem:]
Krzysztof jak będą upały to będziesz wstawać wcześniej na rower aby uniknąć skwaru:]
Grzesiek dokładnie, cicho i bez żywej duszy na drodze:)
Marek również pozdrawiam:)
c1ach dzięki, dokładnie rano to zupełnie inna jazda:)
Adam chciało i nie chciało:] po prostu wracam od rodziny zawsze późno, więc pozostaje na jazdę tylko ranek.
Grzegorz były jeszcze dwie maszyny ale zabrali je. Ogólnie czasu nie miałem za wiele ale fakt nafocilem trochę:)
Rafał a jaka cisza w Dęblinie o tej porze:)
Piotr dla wielu osób taka godzina to ranek:] A przyznam się, że w drodze do i z powrotem przejeżdżałem kolo azotów;p
surf kiedyś było takie lato, że na spokojnie można było przejść na drugi brzeg. Musisz spróbować porannej jazdy:)
Ania fajny fajny ale najpierw trzeba wstać:)
| 09:44 poniedziałek, 25 kwietnia 2011 | linkuj Poranek jest fajny do jazdy, bo wszędzie jest pusto i prędkość można rozwinąć ;)
Fotki sympatyczne no i gratulacje dla Meridy ;]
surf-removed
| 09:17 poniedziałek, 25 kwietnia 2011 | linkuj W Wiśle mało wody, wycieczka o 5 rano - z fantazją, u mnie na budziku nie ma takiej godziny :)
| 20:47 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Nie tak aż rano ;P Ja codziennie wstaję o 4 :D, ale to inna bajka ;D Żeś walnął dystans jak na taki wietrzny dzień i nie azoty :D, a dziś z wiatrem jest porażka ;/ Pozdr.
VSV83
| 13:51 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj O świcie najlepiej,Dęblin z rana jak śmietana.
| 13:02 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Heheh, wszystko to nasze mieleckie maszynki :)
Lim 7 i TS-11 Iskra :)
Super wycieczka. Fajna średnia jak na tyle zdjęć i taki dystans :)
adam88-removed
| 11:38 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Podziwiam że chciało Ci się tak rano wyjechać :) Bardzo fajna wyprawa , ale widzę że nie pozwalasz meridzie stać w garażu :)
sikorski33
| 09:59 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Podziwiam rannego ptaszka;) Poranne zdjęcia też wspaniałe:)
Pozdrawiam
grigor86
| 09:46 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Niezły klimacik o takiej rannej porze w Wielkanoc :-)
maxnorbi
| 09:37 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj No ja najwcześniej ruszałem o 9 ;P Heh meridzie strzeliło 5 tyś. a mojemu kellysowi niedawno 2 tyś ....
kkkrajek18-remov
| 08:24 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Ja najwcześniej wyjeżdżam o 11 ;p
od rana jak wstanę(przeważnie w dni wolne o 9) to mnie bolą nogi, więc musze trochę pochodzić po domu, żeby rozruszać :D równe tempo trzymałeś chyba, bo różnica między avg a v max niewielka :) Pozdr.
causeilovemybike
| 08:18 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Osz ty ranny ptaszku! Ja o tak wczesnej porze chyba bym zasnął na rowerze;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wiata