2011-04-23

Sobota, 23 kwietnia 2011 · dodano: 23.04.2011 | Komentarze 10

No i cóż kolejny ciepły dzień. Już nie było bezchmurnego nieba nad głową a i wiatr był jeszcze bardziej upierdliwy ale co tam:] Ważne, że nie pada i nie ma mrozów:)
Koło cmentarza spotkałem kolegę Mecenasa na rowerku. Pogadali trochę o rowerowaniu i nie tylko. Podobno była gdzieś w pobliżu koleżanka Ania ale jakoś jej nie widziałem. A jak przemknąłem obok to przepraszam, że nie zauważyłem:)
Niby gorzej się jechało przez ten wiatr ale w sumie przez połowę dystansu mi przeszkadzał. Spotkałem dwóch kolarzy, jeden na kolarce a drugi na meridzie hfs. Bardzo dużo osób było na rowerze. W ogóle to pierwsze pięć kilometrów przez miasto - katorga:/ Cały czas trzeba zwalniać i przyspieszać. Konkretnej prędkości wiadomo nie rozwinie się ale potem już jak się wyjechało z city było o wiele lepiej.
Wpadło mi do kasku kilka owadów i tak się zastanawiam czy nie można kupić jakiejś siateczki...
Pod koniec zatrzymałem się przed UM i zrobiłem symboliczne fotki.

I dwie foty z tematu przyroda, żeby nie było:]

A tak w ogóle to życzę wszystkim spokojnych, wesołych świąt:)
I mokrego dyngusa:D

| 09:40 poniedziałek, 25 kwietnia 2011 | linkuj Kamil :) rzeczywiście Nas minąłeś, czyli mnie i Majkę na wysokości Pałacu Marynki ale my byłyśmy po drugiej stronie..;]
Grześ Taka sama lilia stoi u Kamila w ogrodzie, sama widziałam ;)
| 13:01 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Heheh, to chyba Lilia Anki :)
Fajne zdjęcia z miasta. Widać, aparacik sie sprawuje :)
causeilovemybike
| 08:20 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Co to za kwiatek na przedostatnim zdjęciu? Taki fajnie dziwny;)
| 21:04 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj marek ruch na mieście i wiatr...to mnie radykalnie spowolniło.
Grzesiek e tam:) jak dla mnie nie ma nic lepszego jak widok na zachód słońca z jakiejś fajnej miejscówki ale dzięki:)
Piotr hehe no fakt:D nie pomyślałem aby zmienić kolejność zdjęć:)
Mateusz mieszkam ok 3 km od centrum miasta i samo dostanie się do niego jest mozolne..
Krzysztof na osiedlu w sklepie rwr była do sprzedaży karbonowa merida bardzo fajna:) hehe a pewnie jak co roku w Kazimierzu Dolnym na rynku straż pożarna będzie polewać ludzi z wozu strażackiego:)
Adam widziałem taki kask kellys rocket i miał w standardzie siatkę. Co chwila mi coś wpada i mnie denerwuje:/
adam88-removed
| 20:39 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Średnia jak zwykle konkretna :) Też mnie denerwują te owady wpadające do kasku, z tą siateczką to w sumie był by nie głupi pomysł.
maxnorbi
| 19:54 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Dziś w Zbicznie widzieliśmy jakąś karbonową Medzie. Zdążyłem zauważyć korbki i przerzutkę XT oraz Jakiegoś manitou na przedzie. A co do dyngusa to dziś jakiś chłopczyk (może z 6-7lat) opryskał mnie wodą ;P Ale co tam - przynajmniej było trochę śmiechu.
kkkrajek18-remov
| 17:59 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj No tak, 3 pierwsze foto prawie jak 3D :)
U mnie w mieście też wszyscy prawie już wyleźli z domów :)
A zwalnianie i przyspieszanie w mieście strasznie denerwujące.
Wiem coś o tym, bo mieszkam w centrum i gdzie bym nie pojechał, to zawsze mam przed sobą pół miasta xD
| 17:51 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Żeś zdjęcia zrobił na około :D prawie jak 3d xD
grigor86
| 16:56 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Rower przebija wszystkie widoki :-)
marek
| 16:03 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Dzisiaj chyba było coś za gorąco bo słaba średnia wyszła ;-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa gosza