2011-04-22

Piątek, 22 kwietnia 2011 · dodano: 22.04.2011 | Komentarze 12

I kolejny piękny dzień w mieście Puławy. Dziś niestety ale był silniejszy wiatr. I nie wiem ale chyba z południa...nie jestem do końca pewien bo po jednej stronie Wisły wiało tak jakby z innej strony niż na drugim brzegu....dziwne.
Ogólnie fajnie, nawet jeśli jest ten wiatr. Przynajmniej fajnie się jeździ na letnio ubrany. O mały włos aby mi nie wpadł robal do ust:] W sumie miałbym białko w czystej postaci:]

A dziś doszła jedna z ważniejszych części do znajomego roweru i nareszcie został skończony:]

Rower jest bardzo fajny. Trochę dziwnie mi się jeździ ze względu na tą długą ramę ale być może dlatego, że jest to rozmiar 21'5.
Dziś także zakupiłem bacik i skuwacz do łańcucha.

| 23:29 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj A mi dziś z 4 robale do buzi wpadły :D Fajny ten Gary :]
grigor86
| 21:52 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj Bardzo ładne zdjęcie rzeki i Gary wygląda zacnie :-)
| 21:46 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj marek wygląda wielko bo to rama 21,5:]
Ania oj tam oj tam:0 nie będzie tak źle zobaczysz:)
Rafał fakt mało wody ale to chyba dlatego, że pogłębiali. Warsztacik staram się utrzymywać w porządku...nie zawsze to wychodzi:/
Mateusz mi się też podoba:) jak kupowałem kellysa to na początku chciałem rozmiar większy ale na szczęście zmieniłem zdanie.
Jakub zwłaszcza nad Wisłą jak się jedzie wałem wpadają. Rowerek jest kolegi:]
Krzysztof prawda. Dziś mi kilka rozbiły się o okulary a co by było gdybym ich nie miał...
Amor to Suntour XCM.
Adam zwłaszcza teraz będzie wysyp robactwa. Już dziś widziałem pierwsze komary. Gary jest duży, bo biker jest wysoki:)
tomecki hehe:D
tomecki
| 21:08 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj gary move out ! ;) patrz szwagier jaka franca
adam88-removed
| 21:00 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj Tych robali to pełno wszędzie, ale co się dziwić przecież przyszła wiosna i idzie lato :) Do mojej białej koszulki ciągnie jakieś czarne robaczki i muszę je zrzucać co jakiś czas :p Fajny ten gary fisher, tylko ta rama jakaś gigantyczna :D
maxnorbi
| 20:46 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj No i okularki skutecznie chronią przed robalami. Jak tak wleci w oko to zarąbiście szczypie. Co to za amor? Dart?
k4r3l | 20:29 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj robale się pobudziły i teraz się pchają wszędzie gdzie się da :)) więc trzeba mieć oczy otwarte i usta zamknięte :D nowy rowerek giT malina!
kkkrajek18-remov
| 19:36 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj Bardzo fajny ten Gary :) Rama byłaby dobra dla mnie pewnie, bo lubię mieć troszkę większą :D
VSV83
| 19:33 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj Mało wody w Wiśle,no i widzę,że masz profesjonalnie wyposażony warsztacik,wszystkie narzędzia pod ręką.
| 19:33 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj Gary fajny, tylko tak się zastanawiam, jak to będzie jak taka drobna Dżulietta spotka się ze Wściekłym i Garym...:) nie mam szans...
marek
| 19:26 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj Faktycznie, Gary wygląda jakoś tak wielko.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zensp