Hardkor

Czwartek, 21 kwietnia 2011 · dodano: 21.04.2011 | Komentarze 14

Po 18 umówiony był z Anią na kolejny wyjazd. Miałem wymyślić trasę ale jakoś mi nie szło, więc powiedziałem "spontan":] Najpierw w osiedlowe górki, potem kawałek czarnym szlakiem i wąwozem na drogę do Skowieszyna. Kiedy wjechaliśmy na górę wąwozem przerwa. Dziś dostałem normalny aparat i zdjęcia już są lepszej jakości:]

Niektóre zdjęcia wyszły a niektóre nie. Jeszcze do końca nie zapoznałem się z funkcjami ale z czasem wszystko przyjdzie:]
Następnie Skowieszynem na Starą Wieś i przejechawszy nią pojechaliśmy kawałem Końskowolą i skręciliśmy na Rudy.
I dalej to był spontan bo nigdy tam nie bylem:] Wjechaliśmy w las na słowo honoru:] Ciężko było nie powiem, bo sporo głębokiego piachu ale jakoś daliśmy radę. Ania dzielnie jechała na przód:) I dojechaliśmy na ambonę a to wiadomo co oznacza:]

Pojechaliśmy dalej i w pewnym momencie usłyszeliśmy samochody a to oznaczało cywilizację:) Z deka zboczyłem ze ścieżki:] a Ania mówiła aby jechać gdzie indziej..no cóż trzeba się słuchać mądrzejszych:) Wyszliśmy z tego lasu jak jacyś buszmeni:] prosto na ulicę. Akurat nie daleko był wjazd na Biowet, więc koło zakładu i wzdłuż rurociągu wyjechaliśmy na obwodnicę. Potem to już na azoty i na chwilę na punkt widokowy.

Porobiwszy zdjęcia pojechali dalej, czyli ścieżką na Wróblewskiego. Chciałem pojechać parkiem do domu ale niestety brama była zamknięta. Za to zrobiliśmy focię przed pałacem.

Dalej miastem do domu.

Dzięki za wypad!:) Wymęczyłem strasznie dziewczynę nie ma co:) ale dzielnie się trzymała za co pogratulować!

kkkrajek18-remov
| 06:58 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj MichaalBiker po prostu ustaw na bardzo krótki czas naświetlania( zależnie od warunków).
Jak ciemno to zwiększ ISO :) byle nie za wiele, i przysłona na jak najmniejszą wartość :)

A co do wpisu to piękne zdjęcie pałacu :)
VSV83
| 06:52 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj Hartuj sąsiadkę,czekamy na pierwszą wspólną setkę.
| 06:15 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj Piotr myślę, że w takim tempie to niedługo dojedziemy do tej setki..znaczy ja do swojej pierwszej ;D
MachaalBiker nowy aparat trzeba poznać, oswoić się z nim, chociaż ja swój mam parę lat a na nowo go odkrywam ;] człowiek uczy się całe życie..
| 22:22 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Krzysztof w sumie też lubię coś takiego ale do czasu:]
Grzegorz hehe:)
Ania i ja dziękuję za wypad:) będę myślał nad nowymi trasami:)
sikorski33 dziękuję:)
Piotr bo był hardkor ale Ania dała radę:)
Marek dzięki:) Muszę popróbować różne ustawienia. Jak na razie nie mogę się doszukać panoram. Bikestatsowy tandem....hmm dobre określenie:)
| 22:07 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Hardcore, spontan myślałem, że setka strzeliła ;D Dżulietta :D Ostatnie zdjęcie mi się podoba !
| 21:47 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Hmm..moja Dżulieta leży a Kamila Merida dumnie stoi ;) dobrze, że to nie Kellys, przy nim by mi nie wypadało ;]
sikorski33
| 21:19 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Ostatnie zdjęcie superackie:) Pierwsze klimatyczne;)
Pozdrawiam
| 20:51 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Hmm..no było zajebiaszczo ;) i chcę więcej takich spontanów ;]
Kamil dzięki baaardzo za wypad i do następnego, bo moja Dżulieta uschnie z głodu...
| 20:46 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj No i cacy zdjęcia :)
Integracja, ful wypas..... w krzakach :P
| 20:45 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj No i cacy zdjęcia :)
maxnorbi
| 20:37 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Uwielbiam przedzieranie się w gąszczu leśnym poza ścieżkami ;D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ruchy