Chillout

Wtorek, 19 kwietnia 2011 · dodano: 19.04.2011 | Komentarze 11

Tak jak ostatnio umówiłem się z Anią ok godziny 18. Miałem wcześniej pojeździć na Kellysie ale dziś rano złapał mnie jakiś skurcz i zabytnio nie mogłem chodzić ani tym bardziej pedałować. Posmarowałem sobie nogę końską maścią i ból prawie zniknął. Jak nasmaruje dziś na noc to myślę, że do jutra przejdzie.
Wracając do wyprawy. Tym razem tak jak zapowiedziałem pojechaliśmy w las. Z początku pomimo słońca i bezchmurnego nieba ciężko się jechało, bo akurat mieliśmy jak na złość wiatr w twarz. Po pewnym czasie byliśmy na azotach i niedługo potem wjeżdżaliśmy do lasu. Rzuciłem pomysł pójścia na wieżę.

Pofocili, pogadali i pojechali dalej w las. Zatrzymali się przy ambonie na słit focię.

Pojechali dalej w las. Zrobiliśmy troszkę większe kółko ale w tej okolicy łatwo jest trafić na właściwą ścieżkę:] I w końcu dotarliśmy na przejazd.

A tak w ogóle to widzieliśmy zająca i sarnę:)
Dalej już wzdłuż torów na Mostostal, stacja PKP Puławy Chemia, ścieżka na Wróblewskiego, z Partyzantów na Błonia, dalej Niwą na osiedle.

Dzięki za wypad Ania i do następnego!:)

| 20:06 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Widzę, że Aniula aka Uluru szaleje z Tobą :) Podeślę Ci Paulę, żebyś mi ją podszkolił, bo mi się potem w łóżku obrywa :P
| 05:47 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Kamil no bo trochę jak kołcz jesteś ;)) ale masz rację, będziemy jeździć kiedy się tylko da..no i niech ten Grzesiek nie marudzi, że mu śrubki odpadną, bo co ja mam powiedzieć...;]
pozdro
| 22:08 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj Interesująca ta wieża. Ambona :D czyli zwierzyna się pojawia ;] Pogratulować towarzystwa :]
POzdr.
| 21:58 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj Wiesz nie wiem, czy Romkowe śrubki by wytrzymały :P
| 21:50 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj Marek jeździmy i będziemy jeździć kiedy tylko się da:)
Ania również dzięki za wypad:) W obydwu licznikach mi raz pokazało max prędkość ok 100km/h:] Czuję się trochę jak kołcz:D
Grzesiek no wiesz co:p nie chcesz ze mną jeździć?....foch:D
Mateusz szkoda, że wcześniej nie pomyślałem o tej maści. Po ok godzinie już było lepiej.
Adam przy spd mnie nie łapały skurcze. Dzisiaj w mieście jak byłem to mnie zabolało:/ A maść zdziałała cuda i jest już o wiele lepiej:)
adam88-removed
| 21:18 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj Mnie często łapały skurcze jak zaczynałem jeździć na spd, nie wiem czym to było spowodowane . Teraz już jest okej, to fakt końska maść potrafi zdziałać cuda :)
kkkrajek18-remov
| 20:46 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj Ja używam maści końskiej dosłownie do każdej dolegliwości i zawsze pomaga :D
ambona git :D
| 20:33 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj Grześ rzeczywiście Kamil daje czadu, ale spoko, jest wyrozumiały :) wiesz ja też miałam obawy przed jazdą z kolegą wymiataczem, ale..jest dobrze :)
| 20:30 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj Kurcze wyrywa laskę na rowerek :)
Fajna intergracja :)
Wyćwiczysz mi Ankę i jak przyjadę do Puław to przy niej padnę, bo z Tobą to ja się nawet nie umawiam :P
| 20:21 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj Kamil dzięki jeszcze raz, było naprawdę super ;) nawet mój licznik zwariował i pokazał mi maksymalna prędkość 102 km/h ale też niski poziom baterii, więc pewnie dlatego..
słit focie są the best i do następnego ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sobot