2011-04-20 dwa rekordy...

Środa, 20 kwietnia 2011 · dodano: 20.04.2011 | Komentarze 11

Niestety ale miałem wyjazd do LBN i trochę się przedłużyło...akurat kiedy to na zewnątrz była taka ładna pogoda. Pomyślałem sobie "fajnie by było pojeździć ubranym na letnio"..i kiedy wróciłem tak też ubrany wyszedłem. Trochę późno wyjechałem i na wszelki wypadek wziąłem rękawki. Dziś również po raz pierwszy jechałem w rękawiczkach bez palców.
Trasa standardowa, czyli najpierw na azoty i dalej Mostostalem, Dęblińską, Kolo Bulwaru na stary most, Jaroszyn, Bronowice, Góra Puławska. Jak już dojeżdżałem pomyślałem sobie, że może by tak polecieć jeszcze raz na Jaroszyn i zrobić jeszcze jedną pętle.... i tak się stało. Jak już minęła godzina jazdy na liczniku pojawił się nowy rekord średniej...28.76 km/h. Niezły wycisk sobie zapodałem.

Dalej przez stary most, bulwarem, os Leśna, Partyzantów, Słowackiego i Niwą na osiedle.

Na sam koniec drugi rekord....prędkości:D Nikt na BS chyba tyle nie wyciągnął:D

Jak zjeżdżałem z Gościńczyka zauważyłem, że na chwilę licznik pokazał taką wartość. Myślałem, że nie zapamięta takiej prędkości ale jednak:D

| 10:41 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj A Ty znów to samo, że niby starcy cap jesteś..oj Kamil ;) nie przesadzaj a jeśli tak, no to gratulacje bo nieźle się trzymasz ;] wiesz, no to ja nie wiem może powinnam Cię bacznie obserwować w trakcie jazdy, co byś gdzieś nie padł, bo trzeb aby robić resuscytacje...
kkkrajek18-remov
| 06:59 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj no średnia mistrzowska :)
mój licznik nigdy mi tak nie zrobił :)
sikorski33
| 21:36 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Gratulacje za rekordzik. Fajowe foty:)
Pozdrawiam
| 21:35 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Piotr:D
dominik hehe też tak pomyślałem ale chyba by nie przeszło;p
Ania jak na początku miałem najtańszą sigmę to też czasem płatał mi takie figlarne prędkości. Kupuj sliki i średnie wzrosną:)
Rafał chyba to zasługa przejeżdżonej zimy. Nom licznik jest coś nie teges. A druga polowa kwietnia rzeczywiście jest o wiele lepsza:]
Krzysztof chyba nawet gdzieś widziałem filmik z bicia rekordu:) No cóż młodość:] Stary cap już jestem:)
Grzegorz hehe słyszałem kiedyś podobnych anomaliach licznikowych:) Ja tam nie pozwalam się rozproszyć:)
marek holender dobry jesteś:) taki przyczajony tygrys, ukryty smok:)
marek
| 20:13 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Z takimi prędkościami to ja po bułeczki jeżdżę codziennie, ale nie wpisuję bo po co ;-)
| 20:10 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj U kogoś widziałem 340 km/h, a ja miałem 273 km/h gdy jechałem pod linią wysokiego napięcia :D
Fajne focie na robiłeś. A V-średniej to zazdroszczę :). Ja takich nie mam, ale mnie wszystko rozprasza i się zatrzymuję do focenia :P
maxnorbi
| 20:00 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Rekord na seryjnym bike'u to 210,4km/h ;) Rower to był chyba intense m6 Średnia zarąbista!! Ale na BS'sie jest 13 letni kolega co ma podobne średnie ;P
VSV83
| 19:57 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Kurka siwa,jesteś dobrze wkręcony w sezon,pewnie średnie będą systematycznie rosły,a z tym licznikiem to jest coś nie halo.A pogoda zaj#%@&ta,jak na kwiecień.
| 19:50 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Mój licznik, notabene tej samej firmy też już dwa razy mi zrobił takiego psikusa, tylko u mnie było 102km/h ;)
No ale średnią to niezłą wykręciłeś..może kiedyś i ja tak sunąć będę ;]
dominik
| 18:34 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj do guinness'a to zapodaj :D
| 17:54 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj No bo już myślałem, że naprawdę :D hehehhe

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ktaks