Chillout

Niedziela, 17 kwietnia 2011 · dodano: 17.04.2011 | Komentarze 9

Po tym jak wróciłem z Gołębia, wypiłem coś, zjadłem i wyruszyłem na wieżę. Tam siedzieli z piknikiem:D znajomi:] Tak się im ta wieża spodobała, że teraz nie chcą nigdzie indziej jeździć hehe:) Nie ma co się dziwić, widok jest fajny:)
Pogadali trochę i z powrotem poleciałem na osiedlę, bo z Anią się umówiłem. Spóźniłem się trochę za co przepraszam.
Wyruszyli w stronę Wisły i ścieżką rowerową pojechali na miasto. Zajechaliśmy na bulwar i akurat słoneczko ładnie się ułożyło do zdjęcia....żeby nie powiedzieć, że zrobiłem mu słit focię:)

Dalej już miastem na azoty. Stanęliśmy przy rurociągu i pogadaliśmy trochę. Potem już Budowlanych na Dęblińską i skręciliśmy na Majdan aby dojechać na ścieżkę prowadzącą na Wróblewskiego. Tak w ogóle kiedy wracałem wcześniej z wieży usłyszałem jakiś śpiew. Z początku pomyślałem, że to może jest koncert, mecz lub coś w tym stylu ale nie... jakiś marsz był i śpiewali ludzie pieśni religijne. Aż strach pomyśleć co to było:]
Z wróblewskiego pojechaliśmy na skwerek, gdzie pogadaliśmy trochę dłużej. Dalej już koło Kauflaka na Zieloną. Kiedy minęliśmy Cienistą usłyszeliśmy syreny policyjnie... i co się okazało:D Akcja rodem jak z jakiegoś filmu amerykańskiego:D czyli pościg. Jakiś gość ostro zahamował i wjechał w osiedlową uliczkę a policja za nim...i tyle widzieliśmy:D ale przez jakiś czas słychać było syreny.
Dalej już osiedlowymi uliczkami do domu.

Dzięki za wypad Aniu i do następnego!:)

cuoresportivo
| 16:03 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj Super zachody słońca macie u was nad Wisłą.. :)
| 21:49 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Filip i donremigio dzięki:)
Grzegorz dzięki, rzeka rzeczywiście spokojna i mam nadzieję, że taka też pozostanie w tym roku.....
Rafał tak już od ok 3 tygodni wypłynęła z portu. Ciekawi mnie czy już się zaczęły na niej "balangi":)
Marek dzięki, z początku u mnie też nie było przejrzyście ale dopiero pod koniec dnia niebo zaczęło odsłaniać błękit.
Ania Dzięki i do wtorku!:)
Krzysztof dzięki!
maxnorbi
| 21:23 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Pierwsze zdjęcie jest niesamowite ;)
| 21:04 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Tobie też bardzo dziękuję i do następnego ;-)
VSV83
| 20:34 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj No,w końcu barka na właściwym miejscu,a zachodzik bajera.
| 20:33 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Widać Wisła spokojna, oby to nie była cisza przed burzą :P
Fajne te zachodziki :D
donremigio
| 20:24 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj O ten zachód nawet jeszcze ładniejszy niż ostatni :)
causeilovemybike
| 20:19 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj oooo, dwa pierwsze zdjęcia tak dobre, że nie wiem co wiecej napisać. Pozdro!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ktaks