2011-04-17

Niedziela, 17 kwietnia 2011 · dodano: 17.04.2011 | Komentarze 5

Po obiedzie( a miałem dietetyczną wersję kebabu) wyszedłem z zamiarem pojechania na Gołąb. Już przekroczyłem bramę a tu spadło kilka kropel deszczu. Nie był to opad zniechęcający ale no kurcze już dość mi tu napadało:] Tradycyjnie już miastem musiałem przejechać te 5 km i wiadomo jak to mieście się jeździ. Szalonych prędkości nie można rozwijać. Tym bardziej nie mogłem rozwinąć większej prędkości, gdyż miałem wiatr w twarz do Gołębia. Przystanąłem jeszcze przed znakiem niedaleko przejazdu kolejowego.

Tak się spojrzałem w kierunku na Dęblin... ciekawe czy niebawem tam zawitam. Już dawno nie byłem w Dęblinie.

Dalej jak jechałem miałem boczny wiatr ale dopiero wjechawszy na szosę dmuchało mi w plecy. Od razu prędkość podskoczyła:] Po kilku nastu minutach musiałem przystanąć, bo oczywiście jak to zwykle bywa podczas jazdy ludzie dzwonią non-stop:)

Dalej to już prosto na moje miasto, potem przez most i wzdłuż walu na drugi most aby pojechać koło bulwaru. Potem tradycyjnie już os Leśna, Wróblewskiego, Partyzantów, Słowackiego, Niwa i do domu uliczkami osiedlowymi.
Dzień fajny, choć wietrzny.
Dziś pomimo braku słońca i wakacyjnej temperatury właśnie zatęskniłem za tym klimatem... Kiedy w końcu pojadę w koszulce i spodenkach rowerowych.

| 21:45 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Panowie, rower sam jedzie. Po zmianach zupełnie inaczej reaguje, inaczej przyspiesza. Bardzo dużo dają opony, które są niesamowicie szybkie. Napompowane do 4 atm sunął po asfalcie jak ta lala:D
maxnorbi
| 21:21 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj No średnie masz nie złe. Musiałbym sobie kupić jakieś semi-slicki i sprawdzić ile bym wyciągnął szosą.
| 20:40 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj mnie zaskakują Twoje średnie na Góralu :] Czyli latasz średnio 30km/h
| 20:30 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Te Twoje średnie mnie miażdżą :P
VSV83
| 20:07 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Pojedziesz,pojedziesz,idą"upały",pod koniec miesiąca nadają po 25 C.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa torzy