Inauguracyjna przejażdżka.

Sobota, 16 kwietnia 2011 · dodano: 16.04.2011 | Komentarze 13

Wypadzik z Anią na Azoty. Pojechaliśmy najprostszą trasą jaką da się pojechać na zakłady. Kiedy już dotarli na azoty, pojechali na punkt widokowy:

Pofocili trochę, pogadali i było fajnie. Dalej z Punktu klimatycznego na stację PKP Puławy Chemia. Tu pogadali dłużej, minął nas towarowy jadący całkiem szybko. Tak się dobrze gawędziło, że aż mi się w palce chłodno zrobiło. MI jak mi ale kurcze Ania:] Oj trzeba Ci chyba coś cieplejszego:) Powrót do domu ścieżką na Wróblewskiego, dalej Wojska Polskiego, Gościńczyk. Pojechaliśmy płytami na Gościńczyku aby zobaczyć co tam porobili. Z obu stron są krawężniki, wprawdzie nie do końca ulicy ale już jakiś kawałek jest. Prawie o mały włos a bym wjechał w taśmę:D To by był dopiero śmiech na sali:] Dalej już uliczkami osiedlowymi do domu.
Pod koniec wyzerował mi się licznik ale zapamiętałem dane!:]

Wypad bardzo fajny:) Do następnego!

| 13:16 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj fotoaparatka rzeczywiście fajnie jest pojeździć w towarzystwie, szczególnie kiedy od początku macha się samemu ;)
Ritha
| 21:43 poniedziałek, 18 kwietnia 2011 | linkuj Zajebiaszcza focia - uwielbiam takie widoczki, gdzieś tam w tle światła miasta o zmroku, idealne na fototapetę :)
fotoaparatka
| 19:22 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Świetne zdjęcie :) A ja tyle czasu szukałam kompana na weekend i w końcu i tak zostałam sama na palcu boju, tak więc mogę tylko pozazdrościć towarzystwa :)
| 17:27 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj I znalazł bikerke do jazdy :D
Klimatyczne widoki, punkty, pogaduchy...... heheh :) Mam skojarzenia :P
kkkrajek18-remov
| 08:02 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj ale ładnie zdjęcie :)
Wieczorami już niestety nie jest tak ciepło :)
| 05:12 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj W końcu żeście razem pokręcili ;].
odp : Kamil, a zanuć tą piosenkę ;D
grigor86
| 22:26 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj Super zdjęcie :-)
adam88-removed
| 21:57 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj Piękny zachodzik :)
| 21:27 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj Ania jeszcze niestety trochę za chłodno na krótkie spodenki. I ja dziękuję za wypad:) A średnia dobra jest!
donremigio dzięki, chyba każdy zachód słońca jest fotogeniczny więc wychodzi:)
donremigio
| 21:05 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj Zachodzik jak ta lala.
| 20:54 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj P.S. następnym razem przydałoby się nieco średnią poprawić ;-) hehe
| 20:51 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj Kamil ;-) dzięki jeszcze raz za wypadzik i oczywiście do następnego ;]
dopiero w w domu poczułam, że mi trochę nogi zmarzły, więc szybko wskoczyłam pod gorący prysznic..:D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sobot