2011-03-24

Czwartek, 24 marca 2011 · dodano: 24.03.2011 | Komentarze 7

Wczoraj zastanawiałem się jak by tu zamocować pompkę do roweru, bo wożenie jej w kieszeni z tyłu bluzy jest uciążliwe. "Potrzeba matką wynalazku" mawia się...tak też się stało:

Znalazłem dwie gumki od ściągaczy, i tak oto przyczepiłem pompkę. Nawet nieźle się trzyma ale wydaje mi się, że jeszcze jedna jest potrzebna.

Wyruszyłem po tym jak zadzwonił Tomek z propozycją wyjścia. Miałem więc ponad godzinkę aby zrobić szybką rundkę. Na początku źle się jechało, bo wiatr był dziś znacznie silniejszy niż wczoraj.
Na Słowackiego zaczęło mi się robić komfortowo...złapałem kapcia:/
Na przystanku zmieniłem dętkę. Okazało się, że kawałek szkła mi się wbił. Niestety ale trochę mi to zajęło zanim zmieniłem i w ogóle napompowałem. Nie było czasu na szybką rundkę, więc ruszyłem trochę wnerwiony do domu.

Kategoria do 20km, Samotnia

grigor86
| 23:09 piątek, 25 marca 2011 | linkuj Ja pompkę i tak zawsze w plecaku wożę. Ale pomysł masz dobry, tylko żeby gdzieś nie zginęła.
| 22:12 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Filip dzięki:)
Jolka hehe dziś byłem w sklepie rowerowym i widziałem chyba dwa razy mniejszą niż ta za ok 70 zł.
Grzegorz przetestowałem jadąc po płytach betonowych i nie było tak źle. No właśnie też o tym pomyślałem i nawet znalazłem rzepy ale jednak okazało się, że te gumowe ściągacze są lepsze.
Piotr nawet nie zauważyłem, że się komponuję.
Artur no i ja tak kombinowałem aby jakiś uchwyt zrobić żeby do bidonu przyczepić ale.... wyszło inaczej:)
| 20:08 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Pasuje ta pompencja do roweru kolorystycznie :] Dobry pomysł :]
| 20:02 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Pomysł fajny, ale czy nie odpadnie na wertepach? Nie wiem, czy nie lepsze były by np. rzepy, albo zapinki do kabli. Ale motyw ze sztycą super :)
fotoaparatka
| 19:48 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Pomysł ciekawy, ale w moim przypadku musiałabym mieć jeszcze składana pompkę co najmniej na trzy ;)
causeilovemybike
| 19:47 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Pomysłowe!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sobot