2011-03-23

Środa, 23 marca 2011 · dodano: 24.03.2011 | Komentarze 6

Po obiedzie wylazłem na kellysa.
Niestety ale wiatr z dnia wczorajszego się utrzymuje a nawet dziś był silniejszy. Poleciałem więc na wschód aby go uniknąć choć na moment. Poleciałem na Końskowolę, Młynki, dalej na azoty, miastem, znów na azoty, stacja Puławy Chemia, Wróblewskiego i os Niwa do domu.
Wiatr przeszkadzał i to bardzo. Teraz kiedy dodaje nowy wpis wiatr jest jeszcze silniejszy i coś mi się wydaję, że dzisiaj będzie o wiele gorzej.
Pogoda bardzo fajna, bo w miarę ciepło i słońce tylko ten silny wiatr...

Podsumowując dzień - gonił mnie jeden pies, jakiś idiota postawił samochód tak na ścieżce, że nie było jak przejechać. Musiałem zejść z roweru i wejść na ulicę aby go ominąć. Ehh co za ludzie...

Do roweru wciąż nie mogę się przyzwyczaić:] Przez tyle miesięcy jeździłem na meridzie, że teraz do pozycji na kellsyie muszę się jakoś przyzwyczaić.
Najbardziej cieszy fakt, że wszystko działa idealnie. W tamtym roku na Hayesach miałem problem z dzwoniącymi tarczami. Teraz kiedy mam nowe hamulce problem zniknął:]

| 22:08 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Grzegorz wiem czasem przesadzam:]
Filip jakbyś się przejechał na tym kellsie to też byś wykręcił taką średnią. Rower sam jedzie:)
Krzysztof jak tylko przystosuje wszystkie trzy łańcuchy do kasety rozpocznę jazdę po lesie, bo mnie ciekawi zachowanie NN w terenie.
Mateusz dzięki:)
Piotr najwyższy czas:) Heh a jak się namęczyłem żeby wycisnąć taką średnią...
| 20:07 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Widzę, że kellysa pognałeś do jazdy na dobre :] I dobrze mu tak bo za długo stał .. :D No jak na taki wietrzny dzień podziwiam Cię za średnią. Pozdrawiam.
kkkrajek18-remov
| 14:41 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj No kolejny raz muszę dodać, że masz piękny rower :)
Przyjemna średnia :)
maxnorbi | 13:09 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Kiedy zamierzasz wybrać się w teren? Teraz rower aż się prosi!!! Dawaj NN i jedziesz!!
causeilovemybike
| 12:36 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Kurde, kolejny z prze galanta średnią. Tylko ja się chyba tak żółwię;)
| 10:09 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Ale wysycasz te zdjęcia :P.... Fajnie to wygląda :)
Niezła średnia :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa mmyta