Na zakupy

Środa, 23 marca 2011 · dodano: 24.03.2011 | Komentarze 5

Z racji, że zmieniłem operatora internetu wczoraj nie miałem dostępu do sieci, więc dziś dodaje wpisy.
Najpierw zapłacić za wodę do wodociągów.
Potem na chwilkę pod urząd miasta.

Na dachu UM jest antena od internetu, który jest ogólnodostępny. Kilka lat temu zostały rozmieszczone nadajniki w paru miejscach na terenie miasta.

Sęk w tym, że owszem sygnał jest ale często zanika więc korzystanie z internetu odpada.

Po sfoceniu skwerku i kilku nieudanych próbach połączenia się z internetem poleciałem na zakupy. Znowu za dużo nakupiłem towaru i miałem napchany plecak. Wyglądałem jak żółw:P

Kategoria do 20km, Samotnia

| 22:04 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Grzegorz u nas trochę to źle zrobili, wiem to bo znam się na tym:] Te anteny są po prostu za słabe dla zwykłych laptopów, zaś dla komputerów z antenami typu kierunkowego idealne choć i tak czasem zdarzy się stracić sygnał. No własnie u mnie też mój router ma większy zasięg;p
Ania przez ten wiatr pogoda się szybko zmieniała, raz było pochmurno a chwilę później świeciło słońce. Nie lubię takiej pogody..
Filip od czasu do czasu używam albo Photoshopa CS5 albo Lihgtroom'a. Ostatnio jednak coraz częściej sięgam po PhotoScape.
Piotr hehe faktycznie przypomina;p
| 20:06 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Na ostatnim zdjęciu to taki pseudohadeerek ;]
causeilovemybike
| 12:37 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Kolego, czym obrabiasz foty?
| 10:52 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Na tych zdjęciach widaćjakby jeszcze świeciło słońce, ale niestety kiedy teraz wyglądam przez okno w pracy, to go już nie ma :-( no i znów ten wiatr..ehh
coś marnie widzę swoje dzisiejsze kręcenie
| 09:30 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj U nas też rozstawili nadajniki, ale net jest tylko w promieniu 20m od danego urzędu. Szczerze to mój router wifi ma większy zasięg na podwóku ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ruchy