Chillout

Wtorek, 22 marca 2011 · dodano: 22.03.2011 | Komentarze 13

Przed tym jak jeszcze wyjechałem kellysem zadzwonił kolega aby się umówić na jazdę. I tak po 16 pojawił się Tomek i Piotr pod moim domem. Wziąłem meridę i wyruszyliśmy na miasto. Lecz najpierw do Żabki:]

Po tym jak każdy kupił to co maił kupić polecieliśmy ścieżkami rowerowymi przez Skwerek, Wojska Polskiego, Partyzantów i al 1000 lecia. Rzuciłem pomysł aby zobaczyć jak tam idzie budowa parku naukowego. I na chwilę stanęliśmy przy zaporze.

Ja kupiłem fantę:]

A koledzy inne trunki:]

Ruszyliśmy dalej w stronę lasu. Pojechaliśmy na wschód i wjechaliśmy na asfaltową drogę prowadzącą do lasu. Niestety ale wiatr zachodni oznaczał nic innego jak lecący dym w naszą stronę z kominów azotowskich. Niezbyt miły był to zapach no ale cóż.

W tym momencie wpadł mi do głowy pomysł aby pojechać na tą drugą wieżę ciśnień schowaną w lesie. Na początku szukaliśmy jakiejś ścieżki ale nic takiego nie było. Nie pozostawało nic innego jak tylko przedzierać się przez krzaki.
Nasze wysiłki zastały nagrodzone, bowiem wieża ta jest o niebo lepsza niż ta przy Prefabecie:]

Jak się później okazało nie jest on czynny, gdyż od spodu jest wiele dziur powstałych w wyniku korozji.

No i cóż nie pozostało mi nic innego jak wejść na górę. Chłopaki na początku się bali. Ze mną wszedł Tomek. I powiem, że było warto, bo widok był niesamowity:]

Hehe Piotrek nadal się wahał:]

I przyszła pora na słit focię:]

W sumie nie było tak wysoko, to tylko tak wygląda.

Zszedłem aby się napić Fanty:] Dawno już jej nie piłem:]
Kolega Piotr w końcu zdecydował się wejść:]

Koledzy zrobili focie i postanowili zejść. Ja natomiast postanowiłem wejść jeszcze wyżej, gdyż na górze jest jeszcze jeden poziom na który można wejść po schodkach. Hehe Tomek mówił "Kamil weź nie właź":D
Po chwili zastanowienia wlazłem:]

Było jeszcze lepiej:] Jeszcze lepszy widok na azoty i okolice. Fakt, że było więcej rdzy ale czułem się pewnie. W końcu raz się żyje:]

Na zdjęciu tego nie można ujrzeć ale widać było nowy most.

Ciekawiło mnie co jest tam w tej wieży w środku. Teraz już wiem..nic nie ma:D

Zszedłem i niedługo potem zbieraliśmy się na ambonę:]
Na pewno jeszcze nie jeden raz tu wrócimy.

Teraz trzeba by zaatakować tą wieżę koło Prefabetu.

Jakoś wyjechaliśmy z tych krzaków i polecieliśmy na ambonę.

Na ambonie pogadaliśmy, pośmialiśmy się.

I trzeba było się zbierać, bo już było późno i ciemno. Koledze pożyczyłem lampkę, bo on nie miał:] A wczoraj kupiłem sobie taką samą ale to już innym razem pokażę.
Foty w nocy nie wychodzą za dobrze.

Dalej na chwilę na Puławy Chemia, gdzie akurat udało się uchwycić pociąg.

Dalej Wróblewskiego i do domu jak najkrótszą drogą.

Wypad udany i to bardzo. Chyba był to najlepszy wypad z kolegami od kiedy jeżdżę:]

Oby więcej takich!

murarzdt
| 11:09 środa, 23 marca 2011 | linkuj Aż ochotę złapałem, żeby odwiedzić tą wieżę. Wycieczka świetna. Jak na 27 km to b. dużo wrażeń hehe
marek
| 10:47 środa, 23 marca 2011 | linkuj Podobają mi się te Wasze bidony .. :)
| 06:38 środa, 23 marca 2011 | linkuj Kamil hmm..może się i różnicie, ale kobiece oko widzi to i tamto ;-)
wycieczka rewelacja, też bym na taką pojechała...
grigor86
| 22:56 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Koledzy po trunkach niech lepiej uważają z włażeniem na takie konstrakszyn!!! :-) Ty za to po Fancie ustrzeliłeś chyba jedno z zajebistzrych zdjęć jakie tu widziałem, a konkretnie chodzi mi o fotę nr 19. Nieźle, nieźle!
| 22:34 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Mateusz fakt swoje już wysłużyła. Nawet nie wiem kiedy ją wyłączono i do czego w ogóle służyła.
Wiesz...w swoim telefonie nie mam czegoś takiego jak czas naświetlania, więc tak czy siak zdjęcia nocne będą takie jakie będą:)
Ania zachody zawsze mi się najbardziej podobają:]
Hmmm...wszyscy raczej mi mówią, że do brata jestem podobny z daleka:) Tak na prawdę mocno się różnimy:]
jelon85 dzięki. Rzeczywiście widoki są wspaniałe:)
Grzegorz hahaha:D Zgadza się co do wycieczki, była super:) Na pewno długo pozostanie w pamięci:)
Tak fajny program a szczególnie podobają mi się efekty klisz. Moja ulubiona to Cross Process:]
k4r3l hehe:) Może to wygląda źle ale w rzeczywistości tak nie jest. Pomimo rdzy spawy są bardzo mocne:]
I tak zmiana perspektywy....zmienia wszystko:]
Piotr no i żeby nie było, że ciągle tylko to BP i BP:D hehe:D Widok był super:] Teraz myślę, jak by tu wleźć na drugą wieżę. Całkiem sporo osób się tam kręci ale jakoś dam radę:]
Kolega ma maxissy Highrollery czy coś takiego. Nam moje oko jest to 2.2 ale głowy nie dam:D
| 22:21 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj No teraz to żeś pokazał tej okolicy ;D i architektury ;D Kurde ale musiał być widok !
Ale kolega ma łopony ;D albo to takie złudzenie ? :D
k4r3l | 22:03 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj jest taki film Ryzkanci, ale tam chyba van Damme gral z D.Rodmanem :) wodze, ze Wasza odpowiedź nie gorsza :D nie ma to jak nowa perspektywa :)
| 21:48 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj HAHA I MAM CIĘ KUŹWA!!!!!! :D POKAZAŁ TWARZ hehe ;)
Już mi damska część BS oznajmiła.... ON POKAZAŁ TWARZ :)
A tak w ogóle, to świetna wycieczka i super zdjęcia :). Ten programik jest naprawdę fajny :)
jelon85
| 21:27 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Świetna wyprawa! Pierwszy raz widzę taką wierzę ciśnień, bardzo rozbudowana. Fajne widoki można było podziwiać:)
| 21:27 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Cóż..zdjęcia odjechane, szczególnie te z zachodem słońca i przedostatnie z Azotami na horyzoncie ;-)
Kamil nareszcie ujawniłeś swa twarz i że się tak zapytam, skórę zdarłeś z Pawła czy jak...co Wy za geny macie ;-]
kkkrajek18-remov
| 20:54 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj No proszę :) Ciekawa ta wieżyczka :) widać, że swoje przeżyła :D
A co do zdjęć nocą to trochę dłuższy czas naświetlania :)
do takich miejskich wieczorem/nocą ja przeważnie walnę na 5 s :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eszcz