2011-03-22

Wtorek, 22 marca 2011 · dodano: 22.03.2011 | Komentarze 10

Po obiedzie na szybko wskoczyłem na kellysa i pognałem przed siebie:]
Pogoda dziś była fajna ale niestety wiał bardzo silny wiatr. Niby wiało z zachodu a miałem wrażenie, że z każdej strony mnie atakował. Próbowałem nawet zmienić trasę. Skoro jechałem pod wiatr to jeśli zmienię kierunek na przeciwny to będę mieć wiatr w plecy. Myliłem się co do tego. Nie było żadnej różnicy. Pierwszy raz tak miałem. Jazda przez las niestety ale też nic nie dała.
W dodatku jak wjeżdżałem z ul Budowlanych na Dęblińską to wyskoczył owczarek niemiecki i biegł w moją stronę. Trochę się wystraszyłem ale mu uciekłem. Co za baran wypuszcza takiego psa...
Pomimo tych wad dzisiejszego dnia jechało się fajnie:] Baardzo lubię ten rower:] Jeszcze się na nowo do niego nie przyzwyczaiłem ale myślę, że skoro mamy wiosnę to coraz częściej będę na nim jeździć:]

Powrót do domu przez Kazimierską.
Dziś się naprawdę dotleniłem:]

kkkrajek18-remov
| 20:44 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj i jeszcze koła bym dodał :D
| 22:52 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Ale gdyby nie Ty rower se może wykręcić :D
| 22:22 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj grigor86 hehe dzięki:)Wiesz ja w ogóle nie rozumiem niektórych właścicieli jakichkolwiek psów. Niby trzymają za smycz a i tak mu ucieka i może ugryźć.
Mateusz no i u mnie wiało jakby był jakiś sztorm:) Twój kellys tez jest przecież bardzo fajny:] W sumie założyć inny amor, tarczówki i już według mnie kompletny rower:)
k4r3l rower sam jeździ:]
Filip hehe mnie raz gonił pudel:D
Ania w akcji bo wiosna przyszła:]
Grzegorz hehe dzięki:)
Piotr :D To nie ja wykręcam średnią tylko rower:D
| 22:18 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj "eee synek ? synek !! ? :D Ja Ci dam kur... kellysem teraz" :D heheh
Najs średnią kręcisz :D
| 21:50 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj No i było KELYSEM TERA :)
Kurcze, piękny ten rowerasek :)
| 21:20 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Kelly's nareszcie w akcji ;-)
causeilovemybike
| 21:18 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Mnie dzisiaj też psy ganiały, raczej wyroby "psopodobne", bo to raptem jakieś tam kundelki:p
k4r3l | 20:50 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj zmiana bike'a i od razu szybsze kręcenie! widać, że i sprzęt swoje zrobił! fajne fotencje!
kkkrajek18-remov
| 20:50 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj U mnie też dzisiaj wiało konkretnie :) Ale przynajmniej słonko świeciło i ciepło było :)
A Twój kellys to po prostu piękny jest :) Mam nadzieję, że może kiedyś swojego doprowadzę do takiego stanu :) A średnia też ładna wyszła :)
grigor86
| 20:17 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Już wiem skąd taka średnia :-) .......ja też nie rozumiem głupoty właścicieli takich dużych psów - przecież takie zwierzęta trzeba pilnować! Twój Kellys prezentuje się przewybornie, aż ślinka cieknie hehe. Wiatr może był, ale jakie niebo ha!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iesci