2011-03-20

Niedziela, 20 marca 2011 · dodano: 20.03.2011 | Komentarze 12

Po obiedzie kolega Tomek podjechał pod mój dom a chwilę później zjawił się drugi kolega Piotr. Wyruszyliśmy prosto na miasto. Dalej z Wróblewskiego ścieżką na azoty. Coś koledzy wspominali o tym, że wyplują płuca czy coś takiego:] Dojechaliśmy na stację Puławy Chemia a potem skręciliśmy na Prefabet. Dalej już na Mostostal i wzdłuż torów w stronę Dęblina.
Mówiłem, żeby nie jechać tędy bo dużo błota... to się nie posłuchało towarzystwo i był płacz:] Nie no nie było aż tak źle ale trzeba będzie uprać sobie ubranka:)
Ta ścieżka wzdłuż torów jest jedną z moich ulubionych. Można fajnie się rozpędzić:) I o wiele lepiej wygląda jak jest nie zaśnieżona:]
Jak już wjechaliśmy na asfalt kolo stacji PKP Puławy Azoty kolega Tomek bąkał coś o szybkim tempie:] ale po zimie to mu się nie dziwie.

I tak oto przystanek przy wjeździe do lasu.

I wjechaliśmy do lasu. Myślałem, że będzie błota sporo ale myliłem się.
Jak wiadomo trwa wycinka drzew i mijaliśmy kilka takich składzików drewna. Fajnie by było jakbym miał tyle drewna:]

I dojechaliśmy na ambonę.

I w tym momencie pomyślałem sobie aby wejść na drugą więżę na azotach ale niestety jakiś samochód tam stał.
Powrót do domu niemalże taką samą trasą.
Jak już otwierałem garaż coś mi brzęczało. Patrze a tu gościu sobie zapier...leci na paralotni:]

Potem patrze a tu jakiś kot mi siedzi pod świerkiem.

Dzień był udany nie ma co. Słońce świeciło, wiatr ni był upierdliwy a i na dodatek pierwszy raz w takim gronie:]
Oby więcej takich wypraw, tylko dłuższych i dalszych:)

| 07:29 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Nie ma to jak ambona ;-) pozdr.
Ritha
| 21:28 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Nie będę oryginalna - mi się też podoba photka z amboną :D
grigor86
| 23:25 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj Ja też lubię kolejowe klimaty :-) Fajna fotka na ambonie, a kotek to się w końcu ma okazję w ciepełku powygrzewać troszkę - nie wyganiaj bidoczka.
| 22:05 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj Sikor Ty mi już nie mów, o jeżdżeniu samemu :P ;)
| 22:03 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj Jedris oj mam nadzieję:) Nie wiem co mógł robić ten samochód w środku lasu...
Grzegorz hehe to może wyglądać dziwnie ale w środku było tylko jedno miejsce do siedzenia, więc kolega usiadł wystawiając nogi na zewnątrz. Ja sobie przycupnąłem i tak to wygląda:]
To ja tak w zimie miałem:]
Ania dzięki, mi tam wiatr nie przeszkadzał.
Marek1985 hehe sweet focie:D
Mateusz zgadza się:] a kiedy będzie jakiś wpis?:)
Adam zrobiło się cieplej, więc koledzy nabrali chęci na jazdę. Zbliża się kwiecień i myślę, że takich wypadów będzie więcej:]
Piotr :D
| 21:46 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj haahhaha ;D ta fota w Ambonie jest dobra ;D Macie poczucie humoru ;P
Grzegorz - ja też tak kiedyś miałem ;] od 2002 do 2006 jeździłem sam ...
Pozdrawiam ;D
adam88-removed
| 21:13 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj Widzę że w końcu udało Ci się wyciągnąć znajomych na rower ;] Nie ma to jak jazda w ekipie, zawsze można pogadać i się trochę pośmiać :) Kręci się wtedy znacznie lżej.
kkkrajek18-remov
| 20:22 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj ostatnio wszyscy z kolegami jeżdżą :D
rower łączy ludzi :)
| 19:59 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj Klimatyczne zdjęcie z torami ;-)
tak słonko było piękne tylko ten upierdliwy wiatr..
| 19:38 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj Co tam się w tej ambonie działo?? :D
Kurde, ja dzisiaj pisałem, dzwoniłem itp.... wszyscy znajomi sie nudzą, ale ku^#@a nikt dupy na rower nie ruszył.... :/
Jedris
| 19:36 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj Następny przystanek "wiosna". Ciekawe co robił samochód w lesie pod wieżą...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emchl