Chillout

Czwartek, 24 marca 2011 · dodano: 24.03.2011 | Komentarze 7

Punkt 15.30 Tomek przyjechał pod mój dom i ruszyliśmy po Piotra. Musieliśmy jeszcze mu napompować koło i w drogę. Do miasta po Gościńczyku, dalej skwerkiem.Polecieliśmy jeszcze do centrum i co ja zobaczyłem...

Ależ to dziwnie wyglądało. Jak po jakiejś katastrofie.
Dalej przez centrum na Wojska Polskiego, Wróblewskiego, os Leśna i do lasu na chwilę.

I z lasu na Piaskową, Dęblińską i do Tesco na moment. Koledzy kupili browary a ja nic. Polecieliśmy dalej w stronę na Dęblin i skręciliśmy w stronę stacji Puławy Chemia i nagle flak.... no coś niesamowitego:D Myślałem, że nieszczęścia nie chodzą parami..myliłem się. Co najgorsze...przebiłem dętkę w pięciu miejscach!!
Aż pięć szkieł wbiło się na raz.... Jestem ciekaw czy wam się coś takiego w życiu zdarzyło:D
Po tych wydarzeniach jestem coraz bardziej przychylny do zakupu dętek FOSS.
No ale dobra zmieniłem dętkę i polecieliśmy znowu na tą wieżę. Najpierw jednak na punkt klimatyczny.

Chciałem jeszcze dodać, że budują nowy komin.

Dalej już prosto do lasu. Nie pojechaliśmy drogą ale wbiliśmy się prosto w krzaki aby pojechać wzdłuż rurociągu.

Fajnie to miejsce wyglądało, tak jakby jakaś tundra w Rosji:]
I jeszcze chwila dla pęcherza:]

Przejechaliśmy przez krzaki i już byliśmy przy rurociągu.

I przez chwilę jechaliśmy po tym trudnym podłożu. Piszę, że było trudno jechać, bo co chwila w napęd dostawały się jakieś gałązki.
Po chwili stanęliśmy i zobaczyliśmy dziurę w rurze.
Teraz już wiem dlaczego nie działa:]

Weszliśmy na chwilę na ten rurociąg.

Zeszliśmy i pojechaliśmy prosto na ta wieżę. Ja tam się nie bawiłem, tylko od razu wlazłem:]

Koledzy nie wchodzili po trunkach:] A mówiłem po co było tak pić:]
Trochę się wygłupialiśmy tzn znaleźliśmy butelkę i rzucaliśmy na szczyt tej wieży:D
Pogadaliśmy, pośmialiśmy się trochę i sobie przypomniałem, że też w podobny jak w kellysie przymocowałem pompkę.

Tutaj trzyma się jeszcze rzep od saszetki, więc jest nieco sztywniejsza.

Po tych naszych wygłupach nadszedł czas na powrót. Było już ciemno i tylko ja miałem lampki:] A mówiłem kupić sobie oświetlenie no:P
Podczas powrotu koledze spadł łańcuch. Trochę szarpaniny i założyliśmy z powrotem. Po kilkunastu metrach znowu mu spadł:D I znowu się pomęczyliśmy;p
Przez chwilę mieliśmy wiatr w plecy ale nie na długo. Nocą nie wiało tak bardzo jak za dnia ale nadal był to mocny wiatr. Powrót stacja PKP Puławy Chemia, Wróblewskiego, Wojska Polskiego, Skwerek, Galeria Zielona, Fieldorfa Nila, Zielona, Kazimierska, Kilińskiego i do domu.

A tak wygląda moje przednie oświetlenie.

Niezłe światło dają. Mogę sobie ustawić w każdej chwili tak aby był jeden promień bardzo mocny albo też rozproszony.
Dzień pełen wrażeń i pozytywnych i niestety negatywnych.

marusia
| 23:39 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Fajny ten rurociąg w tundrze :) "Punkt klimatyczny" też mi się podoba.
| 22:33 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Poważnie.... ogólnie korzystam z lampki ledowej, ale w całkowitej ciemności włączam moje cudo :) Mam przerobione dynamo i lampę z przodu. Daje mi po drzewach spokojnie na 150-200 metrów, przy 20km/h, jak się przykręci pedziami to już jak na stadionie :P
| 22:16 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Mateusz jak na razie z kolegami da się po prostu jeździć czilałtowo. Po zimie nie są jeszcze w formie:]
Grzegorz dzięki, hehe pamiętam dynamo:D
Piotr hehe, dwa wpisy są z dnia wczorajszego a nie dodałem ich wczoraj bo nie miałem internetu:]
| 21:58 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Chyba wolne miałeś, że tak dowaliłeś dziś tych tras ;D Kiedyś miałem dwie lampki i powiem szczerze, że ładnie dawały :] no i fajnie to wygląda :P
Pozdr.
| 21:18 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Super wycieczka :)
Szkoda, że u nas nie ma takiej widokowej wieży.
Światełka fajne, ale nic nie przebije moich "długich" na dajnamo :D
kkkrajek18-remov
| 20:32 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj No ładnie :) Ja jednak jak mam jechać z kimś to po to żeby jeździć, focić, trenować :) Wolę jakąś bardziej zorganizowaną ekipę :) oświetlenie gites :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciamo