• Temperatura -1.0°C

To już rok rowerowania z Bikestats :)

Sobota, 26 lutego 2011 · dodano: 26.02.2011 | Komentarze 9

Dziś może i bez zdjęć ale to nie oznacza, że wpis jest mniej ważny niż inne. Rok rowerowy zwykle zaczyna się od pierwszego dnia stycznia. W moim przypadku rok rowerowy zaczyna się właśnie dziś. Dokładnie rok temu zacząłem pierwszą jazdę na swojej pierwszej poważniejszej maszynie a także zacząłem prowadzić tego bloga. Początki wiadomo jakie są - trudne. Pierwsza jazda i już pierwszy upadek ale to i tak mnie nie zniechęciło. Zaczynałem z kiepskim dystansem oraz średnią. Wtedy gody mi ktoś powiedział, że uda mi się przejechać do końca grudnia 10 tys km-ów po prostu nie uwierzyłbym:] Przez ten czas były wzloty i upadki. Wiele dętek zostało przebitych:] Bywało lepiej, bywało gorzej ale co najważniejsze pomimo nie pogody i innych czynników udało mi się zrobić więcej niż bym chciał. Do tego doszedł nieoczekiwany zakup drugiego roweru, który wiernie mi służy teraz jako zimówka:) A kellys.... no cóż już prawie gotowy do wystrzału na wiosnę:)
Tak więc 11,5 tys km po roku czasu...nieźle jak na żółtodzioba który zaczął po wielu latach przerwy:]

| 20:12 niedziela, 27 lutego 2011 | linkuj Dzięki wszystkim:)
| 18:01 niedziela, 27 lutego 2011 | linkuj Kamil ;) wymiatasz nieźle i coś mi się wydaję, że na jakiś maraton wybierasz się..
Życzę Ci w tym roku jeszcze większej ilości przejechanych kilometrów :-)))
volvox
| 09:38 niedziela, 27 lutego 2011 | linkuj 11 500km w pierwszym roku.... zawiętyś :P Oby w następnym jeszcze większe ilości km'ów wpadły.
kkkrajek18-remov
| 08:36 niedziela, 27 lutego 2011 | linkuj A ja nie wiem ile planuję :) Ile będzie to będzie . Chociaż dobrze byłoby mieć z 8 tysiączków :)
A Tobie życzę z 15 k km :)
grigor86
| 21:07 sobota, 26 lutego 2011 | linkuj To bardzo wysoki przebieg - gratulacje. Ja po 1 roku przejechałem tylko 3,5 tysiaka i z tego już się cieszyłem. Ciekawe ile w tym przejadę (planuję 5 zrobić)
marek
| 20:31 sobota, 26 lutego 2011 | linkuj gratulejszyn, teraz pójdzie jak z górki, co roku coraz więcej
adam88-removed
| 20:24 sobota, 26 lutego 2011 | linkuj Piękna suma jeżeli chodzi o przebieg :) Kto wie, może przy dobrej ilości czasu uda mi się dobić chociaż do 8 tyś :) Tak trzymaj ! Pozdro.
| 17:21 sobota, 26 lutego 2011 | linkuj Rok z BS i 10tyś na kalkulatorze :D
Piękny wynik, widać BS motywuje i pogłębia cyklozę :)
| 17:20 sobota, 26 lutego 2011 | linkuj Jak to zleciało co ? :D Mi kumple nie wierzą, że zrobiłem 10tys :] A przecież tak naprawdę 10tys to nie problem :] 2011 przyniesie więcej km ;] Pozdr.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nicop