• Temperatura -4.0°C

2011-02-25

Piątek, 25 lutego 2011 · dodano: 25.02.2011 | Komentarze 5

Dzień zaczął się nieprzyjemnie. Przednia opona zmieniła zdanie co do ilości powietrza:] No i zacząłem szybki pit-stop. Potem okazało się, że znowu tylni hamulec nie działa tak jak należy. Wyczyściłem więc linkę i naoliwiłem. Jakoś zaczęło działać. Jak się cieszę, że w Kellysie mam tarczówki:] No ale po tych zmaganiach przystąpiłem do jazdy.

Trasa wiodła najpierw do BP:D bo przecież musiałem gdzieś napompować koło:] Dalej ścieżką nad Wisłę, stary most, nowy most, miasto, azoty, bulwar, miasto, os Niwa, i na WST. Pomimo panującego słońca coraz bardziej odechciewa mi się jeździć. Ten mróz mnie zaczyna trochę dołować. Pamiętam lata kiedy to pod koniec lutego była już całkiem przyzwoita temperatura. Tęsknię za tamtymi latami...

A i jeszcze dziś kierowcy zachowywali się naprawdę ociężale. Na każdych światłach musiałem czekać na zielone, bo zawsze trafiła mi się jakaś nierozgarnięta osoba, która zanim wrzuciła bieg, zanim ruszyła było już czerwone. Straszne:D

Chyba zaczynają powoli przedłużać bulwar.

| 18:04 niedziela, 27 lutego 2011 | linkuj BP to na Włostowicach kultowe miejsce..każdy to wie kto tam mieszka i chociaż raz skosztował tradycji picia piwa koło tamtejszego "blaszaka" :-)) a zdjęcia z Bulwaru są super, uwielbiam to miejsce ;)))
grigor86
| 16:21 sobota, 26 lutego 2011 | linkuj Niech ta zima już się kończy.............
| 20:04 piątek, 25 lutego 2011 | linkuj Mam zdjęcia archiwalne z wcześniejszych lat :D i powiem szczerze, że było lepiej :] chociaż najgorszą z zim była zeszłego roku :]
Trzeba było środkiem lecieć, a nie czekać aż ktoś ruszy :]
Pozdrawiam !
| 18:33 piątek, 25 lutego 2011 | linkuj No musiałem pojechać:P jakbym miał taki kompresor w garażu to bym nie jeździł na to BP:p
kkkrajek18-remov
| 18:13 piątek, 25 lutego 2011 | linkuj Znowu to BP ;p
Nie wiem, czy to przypadek, ale u mnie w mieście kierowcy też tak się wlekli, że bałem się, żeby nie wjechać komuś w tył :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieupo