• Temperatura -9.0°C

2011-02-23

Środa, 23 lutego 2011 · dodano: 23.02.2011 | Komentarze 15

Zachciało mi się dziś jeździć:) Standardowo pojechałem miastem na azoty. Śniegu trochę napadało. Nawet dzisiaj pomimo tego, że było słońce padał śnieg. podobnie było w poniedziałek. Już mam dość tej zimy. Ci którzy mieszkają w domkach jednorodzinnych pewnie widzą o co mi chodzi - palenie w piecu:] i z resztą nie tylko.

Wczoraj przyszły do mnie spodnie dresowe ze ściągaczami:] ale wykorzystam je kiedy będzie wiosna. Dzisiaj przyszedł do mnie trzeci łańcuch. Miał być Hg-73 a wybór padł na KMC. Jak na razie jestem co raz bardziej przekonany do tej firmy:)

| 18:32 piątek, 25 lutego 2011 | linkuj Pochwal się, bo rower na pewno wygląda ciekawie:)
volvox
| 09:37 piątek, 25 lutego 2011 | linkuj Kiedyś ktoś mi powiedział że dawniej samochody robili inżynierowie, teraz robią je księgowi...
To samo tyczy się chyba elektroniki: wieże z początku lat 90 chodzą bezproblemu do dnia dzisiejszego, nowesze - cóż - poddają się dość prędko :/

A z rowerami to absolutna prawda: Mam szosówkę Gianta z okolic 1990roku, więc już 20 letnią, na osprzęcie Campagniolo i Shimano Dura Ace - dopiero teraz, po tych wszystkich latach - zaczyna coś w supporcie strzelać. Pozatym wszystko wygląda pięknie, nawet pancerze linek jak nowe (a są w pięknym różowo - pomarańczowym kolorze :P). Kiedyś się pochwalę tym wynalazkiem :)
| 17:48 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj Mi się nie podoba ta "komputeryzajca" samochodów:] Dziś odbierałem samochód z serwisu i stał Merc, który już był 10 raz tym roku naprawiany. Dodam tylko, że kosztował blisko 1mln zł:)
| 17:45 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj Wiem Panowie. Dzisiaj większość to buble. W sumie to mnie trzyma przy moim starym, ciężkim Romku. Znam w nim każdą śrubkę i ciężko go zajechać ;)
Ale pamiętaj też Kamilu, że każdy nowy łańcuch się musi dotrzeć, a co za tym idzie, to mocno wzmożone jest zużycie całego napędu.
Ale to fakt, dawniej jak coś zrobili to się trzymało i trzymało. Teraz to lipa wszędzie, niezależnie od ceny i producenta.
adam88-removed
| 17:36 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj Heheh podobnie jest z samochodami ;p Stare mercedesy są nie do zajechania, a te najnowsze to robią chyba tylko i wyłącznie po to żeby jeszcze serwis mógł nieźle zarobić bo ciągle coś pada w komputerach :D Nastały kiepskie czasy... Ale co tu się dziwić, stać Cię na nowego merola to i stać Cię na serwis :D
| 17:13 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj Grzegorzu bo coś mi się wydaję, że dawniej robiono o wiele trwalsze rzeczy:] W Kellysie łańcuch KMC zajeździłem po ok 2500 km:)
| 17:05 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj Kamilu, Ty to chyba masz diamentową korbę, skoro tak drzesz te biedne łańcuchy :)
To ja teraz kupiłem nowego KMC, ale stary pociągnął jakieś 35tyś km :D
Istny kolekcjoner :).
| 16:51 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj Adam teram mam nadzieję, że zrobię na trzech łańcuchach ze 7 tys km ale to się jeszcze okaże:) Jak rano wstałem ok 7 to było -19:)
Aniu już się nie mogę doczekać tych cieplejszych dni:)
| 08:12 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj Rzeczywiście zima wciąż nie odpuszcza, ale tak jak wczoraj tak i dzisiaj jest fajna pogoda na jazdę gdyż albowiem słonko pięknie świeci...ehh żeby tylko jeszcze temperatura była wyższa;-)) pozdrawiam
adam88-removed
| 21:47 środa, 23 lutego 2011 | linkuj O matko... Ja już na swoim łańcuchu zrobiłem ok 2300km a nie wiadomo ile wcześniej było przelatane hehehe :D Trzeba jeszcze przezimować i powoli myśleć o zmianie części. Jak rano jechałem do pracy to było -21 stopni... Więc w południe było coś ok -12 . A u Ciebie jaka była temperatura ?
| 20:38 środa, 23 lutego 2011 | linkuj Piotr tak lubię zbierać łańcuchy:D Kiedy jakiś widzę muszę go kupić:D
Grzegorz też miałem zamiar kupić dodatkową odzież ale...może kiedy indziej. Teraz i tak nie wyjdziesz bo jest mróz i ogólnie lipa:/ Tylko trochę zmieniłem:p
Mateusz kupować i nawet się nie zastanawiać:) KMC zbiera dobre opinie a do tego jest tańszy niż Shimano.
Jolu mam małą nadzieję, że niebawem zima się skończy:)
fotoaparatka
| 17:35 środa, 23 lutego 2011 | linkuj Doskonale wiem o co chodzi, ja tez mam dość tej zimy :)
kkkrajek18-remov
| 17:23 środa, 23 lutego 2011 | linkuj Też rozmyślam nad drugim łańcuchem do Magica i najbardziej jestem skłoniony także do firmy KMC, tylko modele z serii Z (najbardziej odpowiada mi Z 9900) :)
A z Shimano to raczej HG-53 :) Zrobiłem dopiero 200 km, więc jeszcze z 400 pojeżdżę i trzeba będzie coś kupić :)
| 17:02 środa, 23 lutego 2011 | linkuj No mi dzisiaj wysłali zimowo-wiosenne spodnie, bluzę i koszulkę. Łańcuch też zakupiłem KMC. Niestety, ale tak mi dowaliło zatoki, że już ponad 2 tygodnie zdycham w łóżku zamiast Romka dopieszczać.
Widzę, że zmienił się wygląd bloga zwykły chłopaku ;) Fajnie
| 16:59 środa, 23 lutego 2011 | linkuj Co Ty kolekcjoner Łańcuchów jesteś :D ? heheh :]
Dziś ciągnęła ta pogoda na rower :]
Pozdr.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oczyc