2010-12-28

Wtorek, 28 grudnia 2010 · dodano: 28.12.2010 | Komentarze 1

Dziś lajtowo, bez żadnych ciśnień i bez żadnego zdjęcia. Cel osiągnięty, także nie muszę wykręcać standardowego dystansu. Spokojnie po mieście głównymi ulicami. Postanowiłem się zabrać za czyszczenie roweru, na które sobie zapracował. Potrzebowałem wysokiego ciśnienia wody, więc zapakowałem rower do bagażnika i pojechałem z nim na myjkę ciśnieniową. Umył się znakomicie. Jutro sobie nie pojeżdżę ale za to umyje i wysmaruje dokładnie sprzęt. No i trzeba by uprać rzeczy w których się jeździ, bo trochę od nich jedzie:D

Kategoria Samotnia, do 20km

maxnorbi
| 21:32 wtorek, 28 grudnia 2010 | linkuj Spoko ;D Ja mam problem z moimi rękawiczkami. Piorę je i piorę a on wciąż jadą, że hej! A czy praktykujesz myjkę ciśnieniową przy kelly'sie? Bo jeśli tak to też chyba zacznę, bo na razie bawię się
a) Pędzelkiem - przerzutki z piachu
b) Benzyną - łańcuch
c) Szczoteczką z płynem do mycia naczyń - kaseta

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oraca