• Temperatura -8.0°C

2010-12-27 10 000 km strzeliło!

Poniedziałek, 27 grudnia 2010 · dodano: 27.12.2010 | Komentarze 7

No i stało się. Myślałem, że to nie możliwe ale po raz kolejny nie miałem racji. Udało się i nie kryje, że jestem zadowolony z siebie. Nie ma co jestem hardkorem:D Będzie co świętować na sylwestra:D

Dziś jakoś tak późno wyszedłem. Rano nie chciało mi się za bardzo wyłazić. Pojechałem najpierw napompować koła. Dobrze, że blisko mam do stacji BP na której jest kompresor. Uderzyłem w kierunku Wisły. Droga tam jest oblodzona niesamowicie ale powoli powoli udało się przejechać. Musiałem jechać po wale, bo na ścieżce zalegał twardy śnieg po którym trudno się jechało. Trasa taka jak zwykle, czyli na azoty. Kiedy się robiło ciemno pomyślałem, że może pojeżdżę po głównych ulicach miasta.
I na koniec dziś przyszedł mi kask:

Kategoria Samotnia, 20 - 40km

De5troy3r
| 19:58 wtorek, 28 grudnia 2010 | linkuj I ja tez gratuluję dyszki :) Trzeba wiele się napocić, by takowe 10k nakręcić :) Jeszcze raz gratuluję i oby następny rok nie był gorszy od tego, a nawet lepszy :)

Pozdrawiam,
Piotrek.
| 19:08 wtorek, 28 grudnia 2010 | linkuj Dzięki wszystkim:)
tomecki
| 07:39 wtorek, 28 grudnia 2010 | linkuj congratulation !!!!!!!!!
VSV83
| 00:13 wtorek, 28 grudnia 2010 | linkuj Ja wiedziałem,że się uda,no i się nie pomyliłem.Warto czasem mieć marzenia,chociażby także te "rowerowe",by móc z uporem i konsekwencją dążyć do ich realizacji a wtedy nadejdzie ta jedna,upragniona chwila taka jak dziś,kiedy możesz o sobie powiedzieć-jestem hardkorem!
Gratuluję Ci jednocześnie życząc podwojenia dystansu w 2011 roku!!!
kkkrajek18-remov
| 20:38 poniedziałek, 27 grudnia 2010 | linkuj no dokładnie :) jeszcze żeby forma była, ale jak widze ze walisz 10 k km to nie bedzie problemu na wyscigach :) Kask bardzo ładny, taki zgrabny :D
bloom
| 20:30 poniedziałek, 27 grudnia 2010 | linkuj Taki sprzęt skompletowałeś to teraz tylko na maraton :)
| 20:15 poniedziałek, 27 grudnia 2010 | linkuj Pfff ... co tak mało kilometrów ? :d heheheheh
hahahaha xD o tym samym widzę dziś pomyśleliśmy ;D jeśli chodzi o 1 zdjecie :d
Albo ktoś tu ściąga :P hahahahaha
Nooo i kask kolorystycznie pasować będzie :]
Pozdrawiam :]

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa mpote