2010-12-26

Niedziela, 26 grudnia 2010 · dodano: 26.12.2010 | Komentarze 6

Ostatni dzień świąt i ostatnia taka jazda. No może jednak nie ostatnia, bo tak sobię planuję mniej więcej taki dystans pokonać jeszcze w sylwestra ale to dopiero w piątek. Dziś później wyszedłem. Na drogach było mało samochodów. Poleciałem prosto przez miasto zrobić cztery pętle. Wkurzają mnie jedne światła przy dworcu pkp. Jak dojeżdża samochód do świateł zapala się zielone, lecz jak dojeżdża rower nic się nie dzieje. I nic się nie stanie dopóki nie przejedzie jakieś auto. No ale jakoś wymijałem te felerne światła. Podczas jazdy padał śnieg. Nie był to uciążliwy opad. Najbardziej uciążliwy był wiatr, który miałem przez większość trasy. W pewnym momencie było mi tak ciężko, że jechałem ledwo 10 km/h.

I jak zwykle miałem cale spodnie uwalone:P

Jeszcze tyle kilometrów do tych 10k :P Oj ciężko będzie:D

Kategoria Samotnia, 60 - 80km

| 16:52 poniedziałek, 27 grudnia 2010 | linkuj Mokasyny SPD :D heheheehhe Wdzie trzaskasz te dystanse jak zły :D
9999 :] taką samą sytuację miałem ;P, a ten kilometr dobijałem 4 dni ;p
maxnorbi
| 12:01 poniedziałek, 27 grudnia 2010 | linkuj No tak ale boje się że ta biała kiera będzie wiocha, że szok. Wiesz, ty zmieniłeś sporo komponentów za jednym zamachem. Ale w sumie na rower się nie patrzy, tylko się na nim jeździ. A kierownica boplight team waży tyle co ritchey PRO, a jest ok. 20zł tańsza. Może nie jest to majątek, ale 20zł więcej i wciąż te same parametry to myślę, że nie jest zbyt opłacalne. Już nie mogę się doczekać swojej zimówki. Już się napalam jakby to był rower za co najmniej 2 tyś. , a nie 160zł :D To chyba z tęsknoty za jeżdżeniem.
| 07:39 poniedziałek, 27 grudnia 2010 | linkuj kkkrajek18 :D
maxnorbi mnie też chodził po głowie ritchey ale boblight ze względu na stosunek cena/waga jednak wygrał. Zastanawiałem się także nad czerwonym mostkiem ritcheya wcs i nad czarnymi kierownicami FSA z czerwono białymi paskami ale te ceny:/
tomecki to nie mokasyny:D tylko stare buty zimowe. I na pewno nie są spd:)
tomecki
| 21:43 niedziela, 26 grudnia 2010 | linkuj te mokasyny są spd ?
maxnorbi
| 21:16 niedziela, 26 grudnia 2010 | linkuj No nie żartowałbym sobie tak na twoim miejscu ;D Myślę, że chyba nie dasz rady ;D Mój "sprzęcior" wysłany będzie jutro i liczę, że dotrze do mnie w Środę. Oponki jeszcze dokupie odpowiednie i po długiej przerwie wyjdę na rower. Zastanawiam się nad kierą. Bo na wiosnę przy kellysie będę zmieniał ponieważ te 550mm to jakaś pomyłka. Nie wiem czy wziąć białą boplight'a i mostek do tego, czy zostać przy richey'u i wziąć Pro wet black. Amora za szybko nie zmienię więc zastanawiam się czy czasem zbyt "wieśniacko" nie będzie to wyglądać biała kiera i mostek. Koniecznie zależy mi "gładkim" lakierze ponieważ łatwiej się go czyści i mniej brud do niego przylega.
kkkrajek18-remov
| 20:25 niedziela, 26 grudnia 2010 | linkuj taaaaaa, będzie straasznie ciężko ;p

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa owduz