2010-12-20

Poniedziałek, 20 grudnia 2010 · dodano: 20.12.2010 | Komentarze 8

No i stało się...przyszło niestety ocieplenie. Piszę niestety, bo mi to bardzo nie pasuje. Powietrze jest wilgotne a co za tym idzie moje samopoczucie pogorszyło się. Wolę jak jest na minusie. Ciężej się jeździło po chodnikach a na jezdniach zalega mokry śnieg, po którym po prostu nie cierpię jeździć. Szkoda, że się ociepliło bo jednak wolę aby na święta był śnieg i mało mróz. To nadaje im charakteru. No ale co zrobić na pogodę nie mamy wpływu..a szkoda bo jak dla mnie mogłoby być cało rok słońce i 30 stopni na plusie:D
Dziś była taka sama trasa jak wczoraj. Pojechałem wzdłuż azotów do lasu ale nie udało mi się tam dojechać. Jeszcze wczoraj dałoby się przejechać po śladach ciągnika, lecz dziś ze względu na topniejący śnieg po prostu zakopywałem się.
Na most nie jechałem ale za to pojechałem ścieżką z Wróblewskiego na azoty. Świetnie się jechało. Były ślady samochodu a przez jakiś kilometr wydeptana ścieżka. Niestety ale wiatr dał mi wycisk. W lesie wiało niesamowicie i dosłownie huczało.
Po nowym roku koniecznie muszę dać koła do wyprostowania, bo już przez krzywe obręcze hamowanie jest mniej efektywne.

A tu słitaśna fota.

| 17:08 wtorek, 21 grudnia 2010 | linkuj Dobijesz śmiało :D jak nie ... to czas sobie zdać sprawę, że jesteś słabszy niż wszyscy ... :D eheehe nie no joke ;P Pozdrawiam ;] i
VSV83
| 00:11 wtorek, 21 grudnia 2010 | linkuj ...oby jak najwięcej,choć nieraz to tego czasu faktycznie zaczyna brakować.
| 20:11 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj Jasne, że będę śmigać:) Pytanie tylko ile będzie czasu na jeżdżenie...
kkkrajek18-remov
| 19:45 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj ja w 2011 będę chciał coś więcej wykręcić :) zmodernizuję troszkę rowerek to będzie większa ochota do jazdy :) Ty pewnie też na kellysie będziesz śmigał :D planujesz jakieś starty w maratonach ? bo takim sprzętem to aż grzech nie spróbować :)
| 18:56 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj I mam nadzieję, że mi się uda bo jak nie to pie#@$%%^ nie jeżdżę!:D
kkkrajek18-remov
| 18:51 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj no ale widzę, że kilometry idą w górę :)
planujesz dobić do 10k km ?:D
| 18:46 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj Weź:P Wstydzę się:P Nie no kiedyś pokażę:)
| 18:33 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj Pokaż swą twarz człowieku :P hehe .....
No niestety mamy odwilż.... Mnie to to też nie na rękę, bo przy topniejącym śniegu powiększa mi się grzybek w pokoju :/

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asoku