• Temperatura -2.0°C

2010-12-21

Wtorek, 21 grudnia 2010 · dodano: 21.12.2010 | Komentarze 8

Najpierw o nowym nabytku, czyli opony Schwalbe Nobby Nic Evo 2.25. Mam nadzieję, że w głębokim piachu dadzą radę.

Waga nieco odbiega od danych producenta ale mi to nie przeszkadza.

No i oczywiście musiałem je założyć. Teraz rower wygląda agresywniej.

Już nie mogę się doczekać aby je wypróbować w piaszczystych ścieżkach.

No dobra a teraz o dzisiejszym dniu. Akurat kiedy wychodziłem to zaczęło sypać. No ale co zrobić...trzeba wyjść i już. Nie przeszkadza mi jazda w śniegu, choć płatki śniegu ciągle wpadały mi w oczy. Była jedna kontrolowana wywrotka. Jechałem koło Prefabetu i nagle poślizg przedniego koła. Rower poleciał a ja wyszedłem z tego gładko:)

| 11:16 piątek, 24 grudnia 2010 | linkuj Dzięki wszystkim za miłe komentarze:)
maxnorbi sam nie wiem co można by zrobić.:/
adam88-removed
| 21:50 czwartek, 23 grudnia 2010 | linkuj Te oponki to zostały wyprodukowane chyba specjalnie pod twojego kellysa bo normalnie pasują idealnie hehe :] Z racji tego że u nas jest masa asfaltów,to ja raczej będę myślał o jak najcieńszych oponkach jakie da się założyć :) Już z Sikorem mamy upatrzone hehe :D Miłego kręcenia i Wesołych Świąt! Pozdro :D
siwy-zgr
| 15:28 czwartek, 23 grudnia 2010 | linkuj Wygląda konkretnie :) Fakt, białe siodło by tu idealnie pasowało. Ewentualnie biała sztyca. Świetny rowerek.
maxnorbi
| 09:17 czwartek, 23 grudnia 2010 | linkuj Rower co prawda przytył, ale na jakimkolwiek maratonie zwróci masę, przyczepnością! Już na siłę chcę się pozbyć maxxisów. Męczą mnie... Zimówka dopiero 27grudnia wysłana będzie... Tak więc chwilowa przerwa. Jak będę brał nowe oponki to wezmę NN 2.1 na przód a RR 2.1 na tył. A No i jestem zdołowany, bo chciałem odkręcić po raz pierwszy tylną tarczę i......wyrobiłem gwint jednej śrubki :( Ten co wymyślił Torxa to taki Frajer że szok! Nie wiem zbytnio co z tym teraz zrobić.
surf-removed
| 23:22 wtorek, 21 grudnia 2010 | linkuj prezentuje się super
kkkrajek18-remov
| 20:48 wtorek, 21 grudnia 2010 | linkuj ale czerwony pasek na oponkach świetnie się komponuje z resztą :)
naprawdę dobry zakup :D
| 19:56 wtorek, 21 grudnia 2010 | linkuj Whooo hooo hooo :D Ależ ta czerwień bije po oczach ;D ale ładnie ;]
Białe siodło i możesz wychodzić z nim na światło dzienne śmiało :D hehehe
Ja nie kontroluje wywrotek :P bo mi się nie chce XD chyba, że widzę że wjadę w coś co mnie może połamać :D
Pozdrawiam !

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asasi