• Temperatura -5.0°C

2010-12-19

Niedziela, 19 grudnia 2010 · dodano: 19.12.2010 | Komentarze 10

Rano padał śnieg, który potem ustał. Temperatura dziś była łaskawa, bo tylko pięć na minusie. Dodatkowo słońce ogrzewało podczas jazdy, także było fajnie. Wiał wiatr z południa i przeszkadzał niemalże non-stop.
Trasę rozpoczynam tak jak zwykle, czyli z domu o dalej Kilińskiego i Kazimierską. skręcam na pałac Marynki w park.

Jadę przez park mijając grotę zobaczyłem wędkarzy robiących dziurę w łasze wiślanej. Dalej mijam diabelskie schody, domek chiński i wyjeżdżam na 4 Pułku. Jadę w stronę bulwaru i na Kołątaja aby potem wjechać na ścieżkę rowerową przez osiedle Leśna. Potem koło hali MOSiR na Partyzantów aż do ronda. Krótka przerwa na przemyślenia. Dokładnie to myślałem o tym gdzie będę jeździć na wiosnę. Chciałbym odkryć wszystkie ścieżki w Puławskich lasach.

Dalej jadę drogą na Żyrzyn i skręcam na skrzyżowaniu prowadzącym na Azoty. Tam muszę robić postój bo co chwila dzwoni mi telefon.

Kolega dzwonił ale niestety nie odebrałem w porę. Jadę dalej na Azoty. Chciałem pojechać na miejscówkę, gdzie widać cały zakład ale jakoś zrezygnowałem. Tak sobie myślę, że w wigilię rano tam pojadę i w las. Zapowiadali ocieplenie ale mam nadzieję, że się pomylą. Dalej to już standard, czyli na Prefabet, Mostostal i na Dęblińską. Tym razem zamiast pojechać dalej na miasto pojechałem na most.

Na Wiśle pojawiły się kry. Bardzo mi się to podoba.

Obwodnica jest ładnie odśnieżona. Nawet chodniki pomimo tego, że są zasypane śniegiem to się dobrze po nich jeździ. Jadę sobie a tu nagle jakiś samochód trąbi. No to już coś niesamowitego. Komuś przeszkadza, że jadę sobie na rowerze. No ale dobra.

Zlazłem z obwodnicy i dalej już przez Jaroszyn na stary most. Droga w Jaroszynie była super ubita. Takie powinny być wszystkie drogi.

Na moście znowu musiałem zrobić zdjęcie Wisły.

I dalej znowu na bulwar, Kołątaja, ścieżka rowerowa wzdłuż os Leśna, hala MOSiR, Partyzantów, Słowackiego, Niwa, Gościńczyk i na Włostowice do domu.

Fajny wypad dziś zaliczyłem. Oby więcej takich dni.

| 18:38 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj kamiloslaw1987 - jak każde miasto ma swoje wady
| 18:32 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj Dziękuję:) Cieszę się, że w ogóle ktokolwiek zagląda na ten blog:)
DaDasik owszem jest to przyjemne miasto ale nie do końca idealne:)
| 18:19 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj No wziął się chłopok za photopstrykanie :)
Akurat przed chwilą oglądałem dokument promocyjny o Puławach. Bardzo ładne i przyjemne miasto :)
kkkrajek18-remov
| 15:45 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj coraz ładniejsze zdjęcia można u Ciebie na blogu oglądać :)
surf-removed
| 01:26 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj mosty oki, a ten w parku najładniejszy
VSV83
| 00:25 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj Przyznam Ci się,że czekałem na te zdjęcia obydwu mostów i Wisły u progu zimy.Klawo to wygląda teraz,szczególnie kręcą mnie widoki z Mościckiego,gdzie zawsze spędzałem najwięcej czasu.
| 21:20 niedziela, 19 grudnia 2010 | linkuj Wychodzi na to, ze większa połowa jest niczyja:)
| 21:05 niedziela, 19 grudnia 2010 | linkuj Do jakiego miasta należy ten większy kawałek mostu :D ?
sikorski33
| 20:33 niedziela, 19 grudnia 2010 | linkuj U nas na Wiśle też pojawiły się kry.Ale jest trochę więcej.Fajna wycieczka. Pozdrawiam.
| 20:22 niedziela, 19 grudnia 2010 | linkuj Fajna wycieczka :)
U nas dzisiaj wiało jak cholera, a tu widzę piękna zimowa pogoda rowerkowa na zdjęciach :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa latko