Czerwiec, 2011

Ten dzień musiał nadejść...

Czwartek, 9 czerwca 2011 · dodano: 09.06.2011 | Komentarze 12

To było nieuniknione...Panie i Panowie, Kellys ma już na liczniku 10 000km:)

Przeszedł ze mną wiele przygód. Już jako nówka byłem nim zachwycony, bo przecież nigdy nie miałem tak poważnego roweru. Kiedyś mogłem tylko o takim pomarzyć...

Wściekły madman © kamiloslaw1987

Niemal od razu zacząłem nabywać nowe części na następny sezon. Udało mi się wszystko zgromadzić i efekt wszyscy znają.

Chyba na zawsze będzie numerem jeden:)

A co do dzisiejszej jazdy: duży ruch, w miarę bezchmurne niebo, żar z nieba:)
Teraz jest szaro buro i ponuro.....ehh a było już tak dobrze.

Chill.....

Środa, 8 czerwca 2011 · dodano: 08.06.2011 | Komentarze 8

Miałem nie wychodzić, bo zanosiło się na deszcz ale jakoś tak kolega mnie namówił. Trochę jeżdżenia po mieście i w sumie tyle.

Kapeć był.....ale u kolegi i przy orlenie łataliśmy, bo kolega nic ze sobą nie wozi. Załatali i pojechali prosto do domu.
Dziś sprawdziłem nową lampkę i jestem zadowolony.

Dodam na koniec, że zainspirowany zostałem Anią. Pani Kierownik kupiła sobie jakiś czas temu podobną i lampka zrobiła na mnie wrażenie:]

2011-06-08

Środa, 8 czerwca 2011 · dodano: 08.06.2011 | Komentarze 7

Wczoraj przyszły mi dwie rzeczy. Pierwsza to adapter pod tarczę 160mm na tył. Jak będę wolne środki finansowe to kupię jeszcze tą tarczę i będzie już git.

Drugą rzeczą jaka mi przyszła to lampka ale o niej napiszę kiedy będę miał okazję do testu.
Wybrałem się wcześniej na jazdę ale i tak było gorąco. O dziwo wiatru nie było. Pojawił się dopiero po 10. Na nowym moście dziś są jakieś ćwiczenia i ruch jest zamknięty. A to oznacza korki:] Na starym moście oczywiście ruch wahadłowy, bo dwie ciężarówki się nie zmieszczą.

Wiatr jak wcześniej wspominałem pojawił się dopiero po 10 i był w miarę silny. Akurat jechałem w stronę Góry Puławskiej i już był niezły korek. Pamiętam jakie akcje były, gdy nowy most nie był wybudowany. Raz dwie ciężarówki się zaczepiły kołami i przez 2 godz ruch był zamknięty. Ponoć korek był do Zwolenia:] Zawsze jak wracałem PKS-ami musieliśmy czekać, aż przejadą wszystkie ciężarówki i autokary. No ale na szczęście te czasu minęły:]
Zajechałem na Tesco dopompować tylne koło. Nie wiem dlaczego ale jak mam poniżej 3.4 atm to mi dobija do obręczy:/ Koło Tesco budowany jest market budowlany i całkiem żwawo im to idzie..

Dziś przejechałem się po Gościńczyku....

I jest zajebioza:] Szkoda, że tak późno się za nią wzięli...
A już niebawem wielki dzień dla Kellysa....

2011-06-06

Poniedziałek, 6 czerwca 2011 · dodano: 06.06.2011 | Komentarze 7

Wyszedłem dziś wcześniej, bo przed 10. Jak na tą godzinę wiatr zaczął hulać. Na szczęście albo raczej nieszczęście wiało ze wschodu chyba i miałem do miasta wiatr w plecy. Założyłem chustę pod kask i zdała egzamin. Musiałem dwa razy ją wyrznąć z potu ale przynajmniej mi na okulary nie kapało. Powiedziałbym nawet, że chłodzi. Ruch na mieście oczywiście duży, także nic nowego. Nie wiem jakim cudem mi się udało ale znowu padł rekordzik. Na ul budowlanych cały czas jechałem za emką i miałem tunel. Dziękuję kierowcy linii nr 4:]

I nie cieszy mnie to. Koło szpitala spotkałem kolegę. Mówił, że nasz kolega uległ wczoraj wypadkowi. Na mmpuławy był pokazany wypadek motocyklisty z jakimś Audi ale nie sądziłem, że o niego chodzi:/
I tak zaczyna się nowy tydzień:/

2011-06-05

Niedziela, 5 czerwca 2011 · dodano: 05.06.2011 | Komentarze 8

Na godz 15 umówiłem się z mecenasem na jazdę. Z racji tego, że zapomniałem hasła do swojego konta na bikemap musiałem utworzyć nowe. Powiem wam, że hasła złożone są może i bezpieczniejsze ale także trudniej je zapamiętać:]
Trasa wyglądała tak:

/widget?

Trasa bardzo malownicza. Były podjazdy i były zjazdy. Słońce nieźle grzało ale tym razem pomyślałem. Dziś po raz pierwszy wziąłem hustę, której zazwyczaj używałem w chłodniejsze dni aby zasłonić twarz pod kask i się sprawdziła:] Oczywiście wyglądałem jak pirat albo Hulk Hogan:] ale co tam. Zdjęć za wiele nie zrobiłem, bo jakoś tak wyszło.

Dziękować mecenasowi za jazdę:)

2011-06-04

Sobota, 4 czerwca 2011 · dodano: 04.06.2011 | Komentarze 9

Dziś miałem kolejny dupny dzień i tak będzie przynajmniej do wtorku:/
Znowu krótko opiszę dzisiejszy dzień. Późno wyszedłem, bo późno wróciłem do domu. Po 18 wyruszyłem standardowo. Trochę się zamyśliłem i pojechałem na Wronów, Młynki, Końskowola. Tam chwila odpoczynku od wiatru.

Dalej na Puławy i Azoty. Pobiłem rekord średniej w tak niesprzyjających warunkach.

Tyle, że nawet rekord mnie nie cieszy. Ehh niech już będzie wtorek....

2011-06-03

Piątek, 3 czerwca 2011 · dodano: 03.06.2011 | Komentarze 5

Piękny dzień ale z wiatrem. Tak ogólnie dzisiaj mam zły dzień i w ogóle spieszę się, także parę słów od ojca prowadzącego ten blog:]
Skwar jest ale mi się to podoba i to bardzo. Miałem najgorszy przejazd przez miasto. Ponad 20 minut mi zajęło wyjechanie. Ciągle ktoś się snuł przede mną. Jakoś zawsze tak mam, że nieważne czy rowerem czy samochodem przede mną jedzie zawalidroga. W mieście na Piłsudskiego zakończyć się miał wyścig, niestety ale czasu nie miałem i musiałem jechać do domu:/

Chill.....

Czwartek, 2 czerwca 2011 · dodano: 02.06.2011 | Komentarze 8

Po 20 Ania była pod bramą i pojechaliśmy. W sumie to nie mieliśmy obranego kierunku, więc trochę błądziliśmy. Pomysł padł...bulwar. A dokładnie na tamę, gdzie zwykle przesiaduje jakaś młodzież. Mieli nadzieję, że będzie pusto...ale nie było. Ania dostrzegła w oddali drugą tamę i tam ruszyliśmy. Tam porobili zdjęcia.

W krzakach Ania zobaczyła czajnik:D

Alfredzie, herbatki?

Wyjeżdżając z bulwaru o mały włos Ania by we mnie wjechała...tyle, ze to była moja wina bo za szybko skręciłem...za co jeszcze raz przepraszam:)
Dalej jazda alejkami, miastem i padł pomysł aby pojechać do Kościoła na górce.

Tam trochę pogadali. Było już ciemno, więc trzeba było się zbierać. W parku bramy były pozamykane, więc wyjechaliśmy na Głębokiej. Dalej zobaczyć fontannę na skwerze, bo jest zielona woda:) I powrót do domu.
Dziś zauważyłem, że buchnęło 5 000km w tym roku..fajnie:) Rok temu na początku czerwca miałem chyba coś ponad 2 tys..

Dzięki Ania za wypad! I do następnego:]

2011-06-02

Czwartek, 2 czerwca 2011 · dodano: 02.06.2011 | Komentarze 4

Wczoraj za późno wróciłem aby coś pokręcić. W sumie to mogłem zrobić jakieś małe, szybkie kółko na Azoty ale chmury na niebie były nie za ciekawe.
Dziś troszkę wcześniej niż zwykle wyszedłem, bo po 9. Miał być wiatr z południowego wschodu a był bardziej północny...Na początku pulsometr mi pokazywał non stop takie samo tętno, pomimo wypruwania żył:] Musiałem go resetować kilka razy w końcu się namyślił. W parku trzeba było jechać nieco wolniej, bo przyjeżdżają turyści i są no cóż... zdezorientowani:) Myślałem, że o tej porze będzie mało ludzi ale myliłem się...był to kolejny kiepski przejazd przez miasto. Ruch był taki jak po 15 a i ludu na ścieżkach było od groma.
Znowu jak zwykle pociłem się jak świnia:] Muszę wozić ze sobą jakąś ściereczkę aby przetrzeć okulary, bo mi krople poty lecą prosto na okulary.
Jak byłem na nowym moście, zobaczyłem roboty przy budowie kolejnego skrawka bulwaru.

W tym roku mają skończyć, także będzie gdzie jeździć.
Koło Tesco rozpoczęli budowę marketu ale zdjęcia dodam innym razem.