2011-06-08

Środa, 8 czerwca 2011 · dodano: 08.06.2011 | Komentarze 7

Wczoraj przyszły mi dwie rzeczy. Pierwsza to adapter pod tarczę 160mm na tył. Jak będę wolne środki finansowe to kupię jeszcze tą tarczę i będzie już git.

Drugą rzeczą jaka mi przyszła to lampka ale o niej napiszę kiedy będę miał okazję do testu.
Wybrałem się wcześniej na jazdę ale i tak było gorąco. O dziwo wiatru nie było. Pojawił się dopiero po 10. Na nowym moście dziś są jakieś ćwiczenia i ruch jest zamknięty. A to oznacza korki:] Na starym moście oczywiście ruch wahadłowy, bo dwie ciężarówki się nie zmieszczą.

Wiatr jak wcześniej wspominałem pojawił się dopiero po 10 i był w miarę silny. Akurat jechałem w stronę Góry Puławskiej i już był niezły korek. Pamiętam jakie akcje były, gdy nowy most nie był wybudowany. Raz dwie ciężarówki się zaczepiły kołami i przez 2 godz ruch był zamknięty. Ponoć korek był do Zwolenia:] Zawsze jak wracałem PKS-ami musieliśmy czekać, aż przejadą wszystkie ciężarówki i autokary. No ale na szczęście te czasu minęły:]
Zajechałem na Tesco dopompować tylne koło. Nie wiem dlaczego ale jak mam poniżej 3.4 atm to mi dobija do obręczy:/ Koło Tesco budowany jest market budowlany i całkiem żwawo im to idzie..

Dziś przejechałem się po Gościńczyku....

I jest zajebioza:] Szkoda, że tak późno się za nią wzięli...
A już niebawem wielki dzień dla Kellysa....

VSV83
| 07:16 czwartek, 9 czerwca 2011 | linkuj A mi się podobają te jednakowe tablice z nazwami ulic.U nas póki co takowych nie ma.
| 06:41 czwartek, 9 czerwca 2011 | linkuj Jechałam tędy dzisiaj rano..fajowo, nareszcie tyłka nie wytrzęsie :)
| 21:29 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj Grzegorz oj tam jak się ma dobry amortyzator to się nie odczuwa kostki:]
Adam też wolę asfalt ale no cóż, zawsze to coś innego niż jakieś stare betonowe płyty ułożone nierównomiernie.
Piotr no raczej nie przejedzie:] i dobrze.
Grzesiek fakt, piasek na kostce jest bardzo zdradliwy...
grigor86
| 18:55 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj DaDasik jaki obeznany hehe, ale droga przyjemna - teraz będziesz ale naginał :-) Uważaj tylko na ten piasek bo śliski!
| 17:02 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj Właśnie też zwróciłem uwagę na tą drogę :D Ciężki sprzęt już po tej kostce nie przejedzie :)
Pozdr.
adam88-removed
| 15:56 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj Widzę że droga którą któregoś dnia pokazywałeś gdy była w remoncie to teraz wygląda już bardzo fajnie ;] Chociaż ja osobiście nie przepadam za jazdą po kostce:P Jest dość zdradliwa podczas przybierania zakrętów przy większych prędkościach :P
| 15:21 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj Niestety, ale widać że fazowana kostka.... Będzie trzepać :(
Ja dzisiaj ze śpikiem siedzę :(.... ale i burza idzie, ro rowerek poogląda TV w pokoju ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wskie