2011-06-06

Poniedziałek, 6 czerwca 2011 · dodano: 06.06.2011 | Komentarze 7

Wyszedłem dziś wcześniej, bo przed 10. Jak na tą godzinę wiatr zaczął hulać. Na szczęście albo raczej nieszczęście wiało ze wschodu chyba i miałem do miasta wiatr w plecy. Założyłem chustę pod kask i zdała egzamin. Musiałem dwa razy ją wyrznąć z potu ale przynajmniej mi na okulary nie kapało. Powiedziałbym nawet, że chłodzi. Ruch na mieście oczywiście duży, także nic nowego. Nie wiem jakim cudem mi się udało ale znowu padł rekordzik. Na ul budowlanych cały czas jechałem za emką i miałem tunel. Dziękuję kierowcy linii nr 4:]

I nie cieszy mnie to. Koło szpitala spotkałem kolegę. Mówił, że nasz kolega uległ wczoraj wypadkowi. Na mmpuławy był pokazany wypadek motocyklisty z jakimś Audi ale nie sądziłem, że o niego chodzi:/
I tak zaczyna się nowy tydzień:/

| 12:54 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj Pozdrów kolegę, jak go spotkasz. Przykra sprawa.
| 22:06 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj To przykre z tym kolegą...
A widzę, że Krzysztof zawita do Puław...a może tak jakoś po południu, albo wieczorkiem, to i ja się załapię na takie spotkanie :)
grigor86
| 21:04 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Ale naginałeś :-)
| 19:56 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Ania jak na razie jest w śpiączce a jego stan jest krytyczny. Nie będę gdybać, bo to nie ma sensu.
Krzysztof we wtorek to raczej nie ale w środę i czwartek o ile pogoda będzie to możesz mnie wypatrywać:] Zwłaszcza w parku i centrum miasta:)
maxnorbi
| 18:53 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj No z tym kolegą rzeczywiście nieciekawie. Mam nadzieję, że nic poważniejszego mu się nie stało. A we wtorek, środę i czwartek będę się rozglądał za czarno-czerwono-białym. Może go gdzieś wypatrzę :)
| 16:52 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Widziałam zdjęcia..nieciekawie, ale mam nadzieje, że Twojemu koledze w efekcie tego nic groźnego się nie stało..
| 16:31 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj To przykre :/ a jeszcze zaczyna jakoś wiać, że nie wiem czy proponować Ci rower czy nie...:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hmree