Ostatni raz w tym roku i podsumowanie sezonu

Poniedziałek, 31 grudnia 2012 · dodano: 01.01.2013 | Komentarze 4

Jak to co roku bywa robię ostatnią wycieczkę w tym roku i podsumowuje rok 2012.
Najpierw wycieczka...

Wyjechałem po 13 i było ciepło jak na grudniowy dzień. Było wietrznie, wiało z południowego zachodu. Objechałem trochę miasta, zajechałem na azoty i chciałem jechać na prefabet ale droga jest mocno oblodzona i poległem. Pojechałem sobie przez Chemię i też zalega tam trochę lodu. Ogólnie fajnie, bardzo przyjemny dzień.
Tak przez chwilę poczułem namiastkę wiosny..a tu dopiero zima się zaczyna..

Podsumowanie sezonu 2012...

...zaczęło się od skromnych jazd....

Dużo śniegu nie napadało tego roku, więc rower nie ucierpiał zabytnio...co nie zmienia faktu, że już wtedy Merida umierała...

Robiło się coraz cieplej i zaczynałem coraz częściej wychodzić...

Nie tylko sam ale i z Anią...

Robiło się coraz cieplej i fajniej na rowerze i człowiek znowu nabrał ochotę na jazdę...

I po ponad półrocznym szukaniu pracy udało mi się znaleźć...w rowerowym:)

I to otworzyło mi szerszą drogę do rowerowego świata. Mogłem sobie pozwolić na nowe bajery do roweru..

I zaczęły się dojazdy do pracy...

Nadszedł Majowy łikend i wyjechaliśmy z Anią na integrację do Mielca...

...było super i mam nadzieję na rewanż w roku 2013!

Dojazdy do pracy trwały a pogoda ku temu sprzyjała...

No i stało się coś nieoczekiwanego, tzn zakupiłem rower. Nie sądziłem, że nastąpi to tak szybko i że to będzie 29tka ale byłem bardzo zadowolony..

No i zaczęły się jazdy na Giancie do pracy. Na meridzie również się jeździło ale rower powoli umierał śmiercią naturalną..
Było już naprawdę ciepło i fajnie, jazdy były coraz przyjemniejsze...

Nawet były wycieczki rodzinne z dzieckiem

Otworzyli nam Maca

Jazdy na Giancie, z Anią trwały:)

Jedna z wypraw roku z Anią..do Radomia i powrót pociągiem...

Pomimo niesprzyjającej pogody, która nas zaskoczyła wyprawa na pewno przejdzie do historii.

Kiedy dziewczyny pojechały na wakacje a ja zostałem sam zrobiłem wycieczkę do Radomia..

MInął nam sierpień i nadszedł wrzesień. Kolejne zmiany-merida...najbardziej zasłużony rower tak naprawdę..

Nareszcie rower dostał to co zasłużył..nowe, drugie lepsze życie..

Jazdy z Anią były już coraz rzadsze..

I przyszła jesień...

No i spadło trochę śniegu..

W tym czasie była rozbiórka rowerów..

I jak spadło więcej śniegu to wyszedłem po długiej chorobie pojeździć po śniegu na Giancie. I przekonałem się, że rower mtb to jednak mtb...

I oczywiście Giant jest już rozebrany na części i wyczyszczony.

Rok ten był dobrym rokiem, może o małej ilości kilometrów ale to się zmieni w 2013. Nie ukrywam, że szykują się zmiany we wszystkich rozebranych rowerach...jakie? Na pewno na lepsze ale o tym już w roku 2013;)

Do Siego roku Wszystkim odwiedzającym i nie tylko!!