2011-04-28 kolejny rekordzik

Czwartek, 28 kwietnia 2011 · dodano: 28.04.2011 | Komentarze 7

Wyszedłem późno, bo dopiero po 19:/ Rodzinka wymyśla mi przeróżne zajęcia, więc jutro rano jak nie będzie padać wychodzę. Piszę jak nie będzie padać, bo dziś trochę kropiło a nic o deszczu nie mówili...
Ogólnie dzień mam do d*** i nawet nowy rekord średniej mnie nie ucieszył...

Tym razem pojechałem nad Wisłę i wałem do starego mostu. Dalej przez bulwar, Kołątaja i os Leśna. Reszta już jest standardowa.
Dobrze, że wiąłem rękawki bo już się chlodniej robiło. Koszulka kellysowska niezabytnio z nimi współpracuje, także jak już jeździć w rękawkach to w innej koszulce.
Pomimo tego, że już byla wieczorowa pora wiatr raczej nie odpuszczał.
Korzystając z tego, że jechałem pod wieczów wziąłem po raz pierwszy w tym roku plecak i zapakowalem aparat.
Kilka nocnych fot:

To mi się podoba:]

A to stacja orlen na Lubelskiej, gdzie rzadko działa kompresor.

I buchnęło zakładane 1000 km w tym miesiącu:)

| 21:36 czwartek, 28 kwietnia 2011 | linkuj Ania ano altankę chcieli rozbrioć na części i doszło do tego, że majowy łikend będzie chyba zajęty:/ Jbc to pisz gdybyś miała ochotę pojeździc:)
Grzesiek dzięki:)
Krzysztof dzięki, ja swoją muszę wymienić, bo jest już zajechana:]
Piotr zajęcie to ja mam:] uczelnia mi wymyśla:] tylko po co wymyślają człowiekowi robotę w majowy likend:)
Jakub a przydaje się licznik z większą ilością funkcji:) chwilami wieje tka chłodna bryza i właśnie wtedy rękawki się przydają
Adam coś ostatnio mam wenę do tych rekordów:)
adam88-removed
| 21:14 czwartek, 28 kwietnia 2011 | linkuj Grubo lecisz z tymi rekordami średniej, a to dopiero wiosna hehe :D
k4r3l
| 20:47 czwartek, 28 kwietnia 2011 | linkuj kolejny rekord... może ja sam bije jakieś ale nie wiem o tym, bo nie mam takiej funkcji w liczydle :D mnie by się dzisiaj rękawki przydały, ale tylko na zjeździe, bo tak to w sam raz na krótko :)
| 20:32 czwartek, 28 kwietnia 2011 | linkuj Rodzinka Ci zajęcia wymyśla ? :D czas iść do pracy ! :]
Szalejesz z tą średnią :]
maxnorbi
| 20:25 czwartek, 28 kwietnia 2011 | linkuj Gratuluję tysiączka ;) Uuuu jak nie ma kompresora to będzie ...grabież ;) Sam znalazłem redukcje z presty na AV i też zacznę odwiedzać stacje ;)
grigor86
| 20:04 czwartek, 28 kwietnia 2011 | linkuj Gratuluję osiągniętego 1000 w tym miesiącu :-)))
| 19:43 czwartek, 28 kwietnia 2011 | linkuj Widziałam Cię za domem..zagonili Cię do roboty ;))
ja miałam też wyjść wieczorem..ale nie wyszło ;/ liczę na jutro

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa akzes