2011-04-01

Piątek, 1 kwietnia 2011 · dodano: 01.04.2011 | Komentarze 11

No to zaczynamy kwiecień:] Niestety ale zaczęło się od deszczu. Jak wstałem jeszcze trochę kropiło. Nie przypuszczałem, że po obiedzie zrobi się sucho ale zapomniałem jaką mamy temperaturę. Na początku pogoda zmienna, raz słońce raz pochmurno. Dopiero kiedy dodaje post już jest w miarę.
Nie powiem, jakoś leniwie na początku mi się jechało. Zniechęcał mnie wiatr, który to szalał szczególnie koło Mostostalu.

Już dawno tu nie robiłem przerwy:)
Jak zobaczyłem co się dzieje na Budowlanych to zwątpiłem... prawie jak burza pisakowa:] Pojechałem więc na północ wzdłuż torów. No ale w końcu musiałem skręcić na zachód a to oznaczało jazdę pod wiatr. Dalej było już lżej jak jechałem drogą Dęblin - Puławy. Potem przez miasto. Słyszałem jak jeden młody chłopak wyraził opinię co do mojego roweru: " wyj@#y":D Taki młody a już klnie:D
Musiałem się zatrzymywać dość często bo znowu wyjechałem tak, że ruch na mieście się nasilał. Jeszcze do tego miałem jak zwykle całą masę telefonów:] Akurat zawsze jest tak jak jeżdżę:]
Dziś się przekonałem, że jak będą się utrzymywać takie temperatury to będę musiał brać bidon:]
Jak wróciłem do domu licznik mi się zrestartował... mniej więcej pamiętam ile było kmów:]

| 22:21 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj Kamil wiesz, jak to jest..facet siebie tak nie widzi jak kobieta, więc sam możesz twierdzić, że Twój wygląd to raczej..pasztetowa..natomiast ocenę faktyczną zostaw kobietom, które Cie widzą i na Ciebie patrzą, nie tylko mnie ;-))
| 21:56 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj ładny przystanek ;D
| 21:54 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj Grzegorz heeh rzadko się rozglądam za ludźmi:) dzięki:)
Rafał nawet zapomniałem, że dziś było prima aprillis:]
Mateusz dzięki:) oj dał popalić:)
Marek haha:D
Ania heh tylko ten strój współgra kolorystycznie, mam jeszcze jeden i już nie komponuje się:] Wiało i to bardzo.
Ja ciacho....haha:D Dzięki:) ale swój wygląd oceniłbym raczej jako....pasztetowa:D
Artur wiesz...w sumie ja też:]
| 21:36 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj No, no, no..oceniając okiem kobiety, to Kamil to niezłe ciacho, tylko dzisiaj zupełnie nie do poznania, bo w tych ciuszkach, kasku i ciemnych okularach...rasowy biker ;-)
grigor86
| 21:20 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj Młody miał rację! :-)
marek
| 20:53 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj Z tego co napisała Ania to niezłe ciacho z Ciebie ;) rower to dodatek :D
| 19:39 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj Ano właśnie..widziałam Cie jak wchodziłeś w bramę na teren swej posesji ;-)) minęłam Cie samochodem...
Nie powiem, ale nie tylko rower jest zajebiaszczy, ale cały strój dopracowany w każdym szczególe idealnie pasujący do kolorystyki roweru ;))
Dlatego nie dziwie się reakcji przechodniów ;]
Wiatr niestety nie był dzisiaj sprzymierzeńcem bikerów, o czym mogłam się później przekonać ;-(
kkkrajek18-remov
| 19:14 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj No jak masz taki zajebisty rower to się nie dziw reakcjom :)
Wiatr dziś dał popalić :)
VSV83
| 19:02 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj Po prostu...........licznik Ci zrobił prima aprilis!
No a skoro dziś wszyscy klną to ja także,rower wyj@$%$&#czy.
| 18:08 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj Kolego przejeżdżasz obok ludzi z BS i nie zwracasz uwagi :P hehe....
Jak patrzę na Twojego bajka to tak samo pozytywnie klne :), jest zajebiaszczy!
Właśnie miałem wyskoczyć na rowerek jak walnęło gradem :/

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ibezm