2011-03-31

Czwartek, 31 marca 2011 · dodano: 31.03.2011 | Komentarze 11

Napiszę tak: więcej takich dni pod względem pogodowym. Nawet wiatr mi dziś za bardzo nie przeszkadzał. Dzień praktycznie bezchmurny, no powiedzmy było mleczko na niebie ale chmurzaście nie było.
Co do jazdy to nie jechało mi się dobrze. Ja nie wiem dlaczego tak jest ale mamy w mieście przyrost dodatni samochodów. No czasami jest gorzej jak w Lublinie. Na każdym skrzyżowaniu musiałem zatrzymywać się. Bywało również, że musiałem się snuć za dziadkiem, który w ogóle nie używa kierunkowskazów a co gorsza nie interesuje się tym co się dookoła niego dzieje. Aj denerwują mnie tacy:D I pouczają młodzież jak się powinno jeździć no:p A i zgadzam się z tym co ostatnio czytałem na blogu u pewnej pani na która góruje w statystykach kobiet:P Nie powiem, że gorzej panie prowadzą, bo przecież są kobiety w sportach motorowych. I nawet lepiej jeżdżą od wielu facetów. Piszę o tych jeżdżących na co dzień, które nie mają w ogóle wyobraźni...i wyczucia odległości.

Ogólnie jak jechałem spotykałem wielu rowerzystów wracających ze zmiany na azotach. Przed Czartorychem również sporo było rowerów. Widać coraz więcej uczniów dojeżdża rowerem do szkoły.

I skończył mi się marzec. Pod względem pogodowym szalony, z resztą pod względem ilości kmów również:] Miało być 500 a wyszło ponad 1100:]

Na koniec pytanie: Jak należy się zachować na takim skrzyżowaniu?:)

Pytam, bo od chwili postawienia znaków na osiedlu( a stoją już jakiś czas)naliczyłem się trzech osób, które prawidłowo zachowały się na takim skrzyżowaniu:]

sikorski33
| 14:10 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj Z prawej mają pierwszeństwo.Wyjątki, pojazdy uprzywilejowane.
Pozdrawiam:)
| 22:05 czwartek, 31 marca 2011 | linkuj Trzeba wyprzedzać ! :D a najlepiej jak się ma jakąś fajną kostkę z przodu ;D wtedy się fajne ślady zostawia na zderzakach ludzi którzy są denerwujący ;D
adam88-removed
| 21:49 czwartek, 31 marca 2011 | linkuj U Ciebie wysyp samochodów a ja zauważyłem że u nas spory wysyp rowerzystów :) Bardzo cieszy mnie ten fakt :) A co do kierowców to niestety ale tak jest wszędzie... Najgorsi są tak jak wspominałeś niedzielni kierowcy, czyli dziadkowie którzy nie za dobrze radzą sobie a kółkiem. No ale co poradzisz, trzeba uważać :)
grigor86
| 21:02 czwartek, 31 marca 2011 | linkuj Kobietki górą - brunetki hehe :-) Średnia godna dziś :-)
| 20:53 czwartek, 31 marca 2011 | linkuj Grzegorz krótka piłka: wszystkich po prawej przepuszczamy:] Łatwo można dzięki temu zafundować autu nowy przód:)
Tych znaków jest za dużo, bezmyślnie porozstawianych:]
Mateusz kasetę czyszczę po zmianie łańcucha, czyli co jakieś 200 - 250 km:)
Marek oj wolałbym aby nie było tych wiosennych burz:)
Artur no co będzie...planowane na kwiecień 1 tys km:)
Marek haha:D dobre:D
marek
| 20:37 czwartek, 31 marca 2011 | linkuj To nie znak, to informacja, że w pobliżu są obrońcy krzyża ;P
kkkrajek18-remov
| 20:15 czwartek, 31 marca 2011 | linkuj A parenaście km-ów ode mnie jest znak wyboje na długości 11 km :D
Znak stoi już parę dobrych lat :) = POLSKA :)
Ale średnie podskoczyły odkąd zacząłeś śmigać na kellysie :D
ps. pozazdrościłem Ci czystości Twojej kasety i swoją też wyczyściłem :D
| 20:09 czwartek, 31 marca 2011 | linkuj PS. U nas stoją znaki..... roboty drogowe na odcinku 7 km..... stoją tak od kilku lat, a za drogę jeszcze nikt się nie wziął :D
| 20:08 czwartek, 31 marca 2011 | linkuj Hehe, reguła prawej dłoni .... o ile sie nie mylę ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa hnawy