Chillout

Sobota, 26 marca 2011 · dodano: 26.03.2011 | Komentarze 9

Jak wracałem do domu z azotów zadzwonił Tomek. Dojechałem do domu i na nowo wyszykowałem się. Pojechaliśmy najpierw do sklepu.

Kupiłem sobie dwa batony trzy bit:] Już tak dawno nie jadłem go, że aż zdziwiło mnie pytanie pani za ladą jaki smak chce:]

Potem przez las i w lesie mała przerwa.

I dalej na obwodnicę pod wiadukt.

Trochę rozmów na poważnie, trochę śmiechu i wygłupów.

Graliśmy w zgadywanie tzn mówię, że widzę coś na literę np N i koledzy musieli zgadnąć co mam na myśli:]
Potem mniej więcej tą samą drogą do domu. W ostatniej chwili Tomek rzucił pomysłem pojechania przez park i tak też zrobiliśmy.
Podsumowując dzień zwariowany pod względem pogodowym...

grigor86
| 18:04 niedziela, 27 marca 2011 | linkuj Podoba mi się ten graf pod wiaduktem.
| 22:33 sobota, 26 marca 2011 | linkuj Hehe nasz ma 800 metrów :), w sumie to dwa wiadukty obok siebie. Każdy na dwa pasy ruchu.... Właśnie jest w remoncie.
A autostradę A4 będę miał 30km od Mielca, więc źle nie będzie :)... Już sie robi :]
Co do rękawiczki, to czasem tak bywa, ale to dodaje uroku całej opowieści :]
| 22:28 sobota, 26 marca 2011 | linkuj Grzegorz no właśnie dopiero jak mi się zdjęcie załadowało to zobaczyłem moją rękawiczkę w kadrze:]
Jolka jest potężny:)
Piotr :D
Marek1985 oo to zazdroszczę autostrady:]
marek bo chłopaki po zimie nie są przygotowani ale co tam...najważniejsze jest, że można z kimś pogadać:)
Adam no właśnie, bo ileż to można jeździć w samotności:)
adam88-removed
| 21:35 sobota, 26 marca 2011 | linkuj Dobra ekipa Ci się zebrała, już nie masz co narzekać na jazdę w samotności :)
marek
| 21:25 sobota, 26 marca 2011 | linkuj Widać, że w grupie średnia leci na łeb na szyję
| 20:11 sobota, 26 marca 2011 | linkuj Też mi się ten wiadukt podoba :] Ehhh narobiłeś mi smaku na batona ... :D
fotoaparatka
| 18:38 sobota, 26 marca 2011 | linkuj Niesamowicie wygląda ten wiadukt :)
| 17:37 sobota, 26 marca 2011 | linkuj No ale widać że udany wypadzik :)
Oj mi brakuje takie lajtu ze znajomymi.... wszystko takie sztywne i "życiowe" sie zrobiło :P
PS. Foto nr 2 - Paluch, albo smyczka w kadrze :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa atorz