Ogólnie po zakupy

Piątek, 18 marca 2011 · dodano: 18.03.2011 | Komentarze 20

Dziś wyjechałem tylko po to aby kupić kilka składników na sałatkę. Musiałem jeszcze kupić baterie do oświetlenia rowerowego i lampki czołowej, którą niedawno znalazłem. Tradycyjnie pojechałem więc do Tesco. Jeszcze musiałem kupic baterie do pulsometru, które kosztowały mnie 15 zł sztuk dwie. Najpierw musiałem założyć błotniki, bo było mokro na drogach ale jak się okazało nie było aż tak źle. Dopiero kiedy wyszedłem z supermarketu z nieba leciała mżawka. I tak ta mżawka do tej pory pada:/
W drodze powrotnej zahaczyłem o bulwar i na chwilę przycupnąłem w celu zjedzenia kinder maxi czy coś takiego. Generalnie staram się unikać batoników ale raz na jakiś czas chyba można:] Jeździłem w nowych ciemniejszych dresach ze ściągaczami a i tak musiałem założyć na prawą kostkę odblask:]
Ogólnie trochę pokręciłem się po mieście.

Zrobiłem słit focię przy Carrefourze i ruszyłem dalej w miasto.

Ogólnie nie chciało mi się dziś jeździć a zwłaszcza w taką pogodę. Na weekend nie zanosi się poprawa:/

Kategoria do 20km, Samotnia

| 08:40 sobota, 19 marca 2011 | linkuj Kauflad jest i nie upadł i całkiem sobie dobrze prosperuje..ja tez tam lubię robić zakupy ;)
Co do pogody to dzisiaj jak widać jest śnieg, ale wkońcu to jest przedwoiśnie, no i jak dodać do tego przysłowie "W marcu jak w garncu", to wszystko jasne.
Liczę jednak, że od poniedziałku coś się zacznie zmieniać ;]
No i chyba powinno się utopić Marzanne, żeby definitywnie wygonić wstrętną zimę ;-))
| 23:47 piątek, 18 marca 2011 | linkuj grigor86 - obyś miał rację kolego!!
W końcu od poniedziałku formalna, biurokratyczna wiosna! :D
grigor86
| 21:39 piątek, 18 marca 2011 | linkuj A właśnie, że się na weekend zanosi poprawa! Zobaczysz!
VSV83
| 20:32 piątek, 18 marca 2011 | linkuj A skoro dziś temat mamy marketowy to czy Kauflanda na Lubelskiej dopadł także szalejący kryzys gospodarczy,bo go nie wymieniasz?Pamiętam,jak sowicie się tam obkupiłem,gdy się stołowałem w niedalekiej Izabeli.
| 19:38 piątek, 18 marca 2011 | linkuj Hehe no trochę jest tych komentarzy:P
| 19:36 piątek, 18 marca 2011 | linkuj No i jeszcze jakie jak Jysk, komfort i pełno AGD różnego rodzaju...
Kurde... dobra... już nie przesadzam, bo forum zrobiłem :P.....
Co zrobić cholerny gaduła jestem :D
| 19:35 piątek, 18 marca 2011 | linkuj ooo, Rossman cos upodobał Mielec, bo tez już 3 sklep otwierają w przeciągu 4 miesięcy. Tzn. 4 miechy temu powstał pierwszy :P.
| 19:33 piątek, 18 marca 2011 | linkuj to jak tak, to dodam, że budują 2 galerie, polo market, H&M, jest jeszcze Frac, 2 Stokrotki, 2 Żabki, kilka sklepów A&K (nasze miejscowe... bardzo fajne, lepsze od biedronki), cos tam jeszcze robią,. ale sie już pogubiłem :P
hehe :D
| 19:16 piątek, 18 marca 2011 | linkuj W Puławach jest Tesco, Carrefour, 4 Stokrotki, 2 Biedronki i Lidl. I chyba chcą wybudować jeszcze jednego Lidla, także jest w czym przebierać.
Carrefour Express też dość niedawno zlikwidowali w Galerii ale za to będzie H&M.
| 19:12 piątek, 18 marca 2011 | linkuj Marku to ja Ci dopiszę. W Mielcu był Cerrefour Expres, ale się zbył. Lidl jest jeden, ale za to Tesca są 3 :D no i pełno biedronek (będzie z 7 jak nie więcej) :P. Wczoraj nawet jedną nową otworzyli... hehe ;)
| 18:50 piątek, 18 marca 2011 | linkuj Kamil no co Ty, hehe
wtedy, kiedy Ty wychodzisz to ja pewnie siedzę w pracy, więc nie będę na Ciebie "polować " z aparatem..
| 18:26 piątek, 18 marca 2011 | linkuj hehe to teraz będę chodzić w chuście na co dzień;p
| 18:20 piątek, 18 marca 2011 | linkuj Hmm..gofry powiadasz ;-)
A jeśli chodzi o twarz, to rzeczywiście Kamil ja skrzętnie ukrywa, gdyż kiedyś widziałam go na rowerze no i się przyjrzeć nie mogłam, bo miał chustkę i tylko oczy mu było widać..tak więc płonne Nasze nadzieje ;/ no chyba, że się gdzieś za rogiem zaczaję i strzele sąsiadowi fotkę :]
| 18:03 piątek, 18 marca 2011 | linkuj Adam przez tą pogodę odechciewa mi się wszystkiego:/ Ogólnie ścieżki są zadbane, w niektórych miejscach zwłaszcza przy przystankach jest spora ilość szkieł. I niestety ale czasem przechodnie zmieniają nagle kierunek i łatwo można na nich wpaść.
Piotr mi też jest ciężko nie jeść słodyczy ale jakoś się powstrzymuję;p
Grzegorz weź nie pokażę się;p Kto wie jak wyglądam to wie:P Może kiedyś się ujawnię;p
Ty to masz dobrze, mi nikt jedzenia nie zrobi...sam muszę sobie robić:)
Ania już nie takie dobre;p Dobre to mi gofry wychodzą:]
marek też tak słyszałem, że będzie dupa zbita:/
Nie jestem pewien ale chyba jest na przejściu dla pieszych przy Stokrotce znak gdzie jest chodnik a gdzie ścieżka rowerowa.
marek
| 17:48 piątek, 18 marca 2011 | linkuj Dzisiaj był chyba ostatni dzień kiedy było w miarę na rower, w weekend ma być słabizna. Śnieg, deszcz i gołoledź.

Adam88: to chyba tylko wygląda jak ścieżka, bo jak sobie przypominam oznaczeń chyba nie ma tam żadnych. Mogę się mylić bo dawno mnie nie było.
| 17:45 piątek, 18 marca 2011 | linkuj No tak pogoda "pod psem" :/ sama zastanawiałam się nad małym wyjazdem, ale ta męcząca mżawka skutecznie mnie odstraszyła..
p.s. słyszałam od Czarnego Rycerza, że Kamil robi bardzo dobre ciasta ;D
| 17:30 piątek, 18 marca 2011 | linkuj Pokaż swą twarz!! :D
Oj ta pogoda masakra :/..... Pocieszam się sałatką z tuńczyka :) Kobitka mi rano zrobiła :D
| 17:17 piątek, 18 marca 2011 | linkuj Sweet focia w szybie ;D Batoniki nie są złe :P ja mam ze słodyczami problem ... ciężko mi uniknąć niejedzenia :D
adam88-removed
| 17:13 piątek, 18 marca 2011 | linkuj Fakt pogoda fatalna, nie wiem czemu ale akurat teraz mi to nie przeszkadza hehe :p Fajne tam macie ścieżki rowerowe :) Na naszych leży masa szkieł...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa chsil