2011-01-27

Czwartek, 27 stycznia 2011 · dodano: 27.01.2011 | Komentarze 5

Wczoraj sobie odpuściłem, gdyż był u mnie ksiądz in da house:D A tak dokładnie to sam proboszcz. Dziś natomiast już musiałem wyjść. Myślałem, że będzie mrozik ale nie.. była chlapa. Jechało się przyjemnie nie powiem. Nawet wiatr mi za bardzo nie przeszkadzał. Ogólnie nic ciekawego się nie działo. Trasa taka sama jak we wtorek, tylko coś więcej tych kilometrów się nazbierało.

Jakoś nie mam pomysłu co by focić. Może jutro bym tak pojechał w inne miejsce.

Jak zwykle kiedy jestem na azotach to przejeżdżam (jakżeby nie inaczej) koło budowy parku naukowo-technologicznego. Strasznie szybko powstaje ten budynek. Aż wierzyć się nie chce, że przecież nie tak dawno zaczęli roboty budowlane...

Dziś musiałem wyczyścić napęd, bo po prostu teraz trzeba to robić częściej. Jutro zmiana łańcucha. Ta nowa spinka od Shimano nie jest zbyt dobra. Sam łańcuch jest super ale jutro pojadę do rowerowego i kupię inną spinkę...

| 18:36 piątek, 28 stycznia 2011 | linkuj Dokładnie te od KMC i SRAM'a są najlepsze. Jeszcze ani razu nie miałem z nimi problemów. Ta od Shimano nie jest zbyt praktyczna. Jest strasznie plastyczna albo po prostu za dużo mam siły:)
maxnorbi
| 14:45 piątek, 28 stycznia 2011 | linkuj Najlepszy mechanizm spinek to ten zastosowany w spinkach KMC i SRAM.
kkkrajek18-remov
| 21:05 czwartek, 27 stycznia 2011 | linkuj A to dziwne bo moja spinka wygląda identycznie(wzorując sie na wpisie z 24 stycznia) i jakos nie narzekam ;p chociaz na poczatku jej mechanizm mnie nie przekonywal ;p
narazie jest git ;D
adam88-removed
| 21:02 czwartek, 27 stycznia 2011 | linkuj Piotr dobrze gada, nie ma co ufać jakieś spince :) Skuj go na stałe i jazda ;p
| 19:44 czwartek, 27 stycznia 2011 | linkuj Spinka niezbyt dobra ? :D też miałem taką samą :] poleciała od razu do kosza :P a ja skułem łańcuch jak by skuł go fabrycznie ;P Wtedy mam pewność, że nie puści :P
ODP : W Październiku przeleciałem przez kierownicę :P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa uzoga