• Temperatura -3.0°C

2011-01-24

Poniedziałek, 24 stycznia 2011 · dodano: 24.01.2011 | Komentarze 8

No i rzesz w mordę miałem nie wychodzić. A to wszystko przez listonosza:D Przywiózł mi dziś nowy łańcuch Shimano HG40 ze spinką shimano.

Przyznam się, że jakoś nie przekonuje mnie ona. Nie żeby była jakaś tandetna czy coś w tym stylu ale jakoś mi nie podchodzi sposób jej montażu. No ale dobra.

Dość późno wylazłem, bo ok 16. Najpierw na BP napompować trochę koło. I tak pomyślałem, że może by tak uderzyć ścieżką na Wisłę. Śniegu co nie miara na ścieżce. W całym mieście wszelkie ścieżki/chodniki są już odśnieżone. Trzy pługi dziś widziałem. Sypały przy okazji solą. I w sumie dobrze, że spadł śnieg bo już wolę jeździć po śniegu niż w chlapie.
No ale czekam na wiosnę...a jeszcze lepiej na lato... już nie mogę się doczekać kiedy włożę strój kolarski i pognam przed siebie na kellysie...

Przy okazji bycia w sklepie rowerowym kupiłem łatki, bo na nowe dętki już nie wyrobię:D A tak sobie myślałem w nowy rok...jak by było fajnie gdybym nie złapał ani jednego laczka....haha jasne:P

Aaa właśnie, zupełnie zapomniałem napisać we wcześniejszych wpisach. Dostalem olivki do avidów. Mam nadzieję, że będą pasować bo jedna kosztuje 18zł:/

| 19:25 czwartek, 27 stycznia 2011 | linkuj marek haha mam nadzieję, że pęknięta guma to nie moje przekleństwo:)
Bracie starszy z dalekich terenów Lubelszczyzny, łańcuch wydaje się być wporzo ale spinka od shimano do wymiany!
cuoresportivo
| 13:52 środa, 26 stycznia 2011 | linkuj Bracie Młodszy,opisuj dokładnie zachowanie tego nowego łańcucha,bo zamierzam dokładnie taki sam zamontować w swojej zimówce..
marek
| 18:44 wtorek, 25 stycznia 2011 | linkuj Może pęknięta guma to Twoje przekleństwo. W pewnych sytuacja trzeba uważać na pękanie gumy ;)

Odpukać mi się tylko raz udało złapać kapcia w swoim rowerku. Zimą na śniegu.
| 22:36 poniedziałek, 24 stycznia 2011 | linkuj miciu22 dzięki:) Kamień spadł mi z serca:)
kkkrajek18 to ja Ci zazdroszczę:)
javor a to ciekawy temat zarzuciłeś. Teraz jest ciśnienie takie jak Ty masz, czyli ok 1,5 atm. Kiedy zakładałem sliki pompowałem do 3 atm. I w każdym z wypadków łapałem laczka. Co ciekawe - w kellysie kiedy założyłem Schwalbe Furious Fred'y pompowałem do 4,5 atm i ani razu nie przebiłem dętki....pomimo tego, że jeździłem po dość kamienistej ścieżce. Najczęściej bywa tak, że po prostu mam pecha i wbija mi się np pinezka albo kawałek metalu...
Piotr dokładnie na wsi drogi są lepsze, bo ubite. Na początku nie byłem przekonany co do spinek ale teraz już nie wyobrażam sobie jazdy bez nich:)
| 21:14 poniedziałek, 24 stycznia 2011 | linkuj Ja jakoś nie mam pewności do tych spinek :] Kiedyś miałem to wyrwało ją całkiem i wracałem z buta 12km. Chlapa ... tylko w mieście :] Nie ma to jak na wsi droga ;P
Pozdrawiam
javor
| 19:41 poniedziałek, 24 stycznia 2011 | linkuj Tak z ciekawości to ile dajesz atmosfer w swoje opony że ciągle łapiesz kapcie? Miałem trochę problemów z uciekaniem powietrza na starych sparciałych oponach i dużym ciśnieniu, ale odkąd są nowe opony i pompuję je bardziej komfortowo problemów brak. W lato daję max 2,2 atmosfery na opony szerokości 1,95 a teraz na śnieg nawet 1,5 atmosfery. Zdarzało się kiedyś jakieś "kaleczenie" dętek i powolutkie schodzenie powietrza ale poważniejszego uszkodzenia kończącego jazdę nigdy nie miałem :)
kkkrajek18-remov
| 19:36 poniedziałek, 24 stycznia 2011 | linkuj u nas drogi suche jak latem. Trudno znaleźć w mieście miejsce gdzie jest choć trochę śniegu :)
miciu22
| 19:30 poniedziałek, 24 stycznia 2011 | linkuj Jak do Avidów, to będą pasować- skracałem już przewody i były takie same.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa geipo