• Temperatura -1.0°C

2011-01-23

Niedziela, 23 stycznia 2011 · dodano: 23.01.2011 | Komentarze 5

Rano padał śnieg, niewiele ale jednak padało. Temperatura była zerowa, czyli chlapa. Zdjąłem slika i założyłem oponkę kendy. Niestety ale sprzedawca zapakował ją ta, że teraz ma niezłego centra. Musiałem coś na to poradzić, więc jeździłem na niższym ciśnieniu aby opona się naprostowała i pomogło. W dniu dzisiejszym wiało że łojezu:D Akurat kierunek był północny, także w sumie to dobrze, bo Dęblińską jechało się super. Jak jechałem to widziałem dwa pługi na drodze i kilka traktorów odśnieżających chodniki. Na samych azotach drogi są ubite, także było trochę ślisko. Jutro muszę umyć napęd, bo już najwyższa pora. Teraz będę robić to częściej tzn co 2 dzień. Na wtorek(mam nadzieję)przyjdzie mi drugi łańcuch i będę jeździć na dwóch. Tak sobie myślałem czy może nie jeździć na trzech ale dwa w zupełności wystarczą.

Godzinę po moim powrocie na chatę zaczęło nieźle padać...

kkkrajek18-remov
| 21:08 niedziela, 23 stycznia 2011 | linkuj aaa, faktycznie. dopiero przypomnialem sobie Twój wpis, w którym oznajmiłeś o zmianie napędu :)
| 20:22 niedziela, 23 stycznia 2011 | linkuj Wszędzie jest ten wiatr ;D chociaż u mnie dziś spokojnie ;D ale pługa to ja u siebie nie widziałem ;D . Nie podoba mi się tegoroczna zima :D niech ona już wyp..... :]
Pozdr.
| 19:03 niedziela, 23 stycznia 2011 | linkuj Jasne, że mi przyjmie:) Nawet jakbym przejechał z 600 km to by mi przyjęło a jak zrobiłem na nowym napędzie ponad 100km:)
maxnorbi
| 18:55 niedziela, 23 stycznia 2011 | linkuj Przecież Kamil zmieniał napęd w tym tygodniu chyba nawet. Właśnie z moimi Kendami było tak samo. Jak je założyłem to nie dość, że zjechałem sprzedawcę roweru, że mi rower z krzywymi kołami sprzedał to poszedłem do serwisu na centre i patrzyli na mnie jak na UFO (koła prościutkie). Później przeprosiłem oczywiście sprzedawcę ;D I jakoś oponki się ułożyły. Tak to jest z drutówkami kupowanymi w necie :(
kkkrajek18-remov
| 17:43 niedziela, 23 stycznia 2011 | linkuj przyjmie Ci nowy łańcuch ? :)
U nas wczoraj tak wiało jak u Ciebie dzisiaj, także się nie martw ;p sam nie jestes :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa atoma