2011-01-14

Piątek, 14 stycznia 2011 · dodano: 14.01.2011 | Komentarze 9

Znowu miałem pechowy dzień. Zaczęło się dobrze, bo przestało padać. Po godzinie jeżdżenia zaczęło kropić a po chwili padać. Przestało dopiero kiedy przyjechałem do domu. No jak na złość:) Jak jechałem szosą w kierunki na Żyrzyn to nagle wypadł mi licznik:) Tak po prostu wypadł sobie. Dobrze, że akurat nic nie jechało, bo by mi roztrzaskało go. Upadł akurat na samym środku drogi, także żaden samochód na niego nie najechał. Co za los, w sierpniu licznik wpadł mi do Wisły:D a teraz o mały włos wpadłby pod samochód:D
Aura na zewnątrz przypomina raczej jesienną niż zimową. O tym, że jest zima przypomina zalegający śnieg. Późnym popołudniem pojawiła się dość gęsta mgła.

Ogólnie kiepsko mi się jeździło. Na każdym skrzyżowaniu musiałem czekać aż przejedzie kolumna samochodów. W Puławach zaczyna się robić ruch jak w stolicy...

Kategoria Samotnia, 20 - 40km

| 20:24 sobota, 15 stycznia 2011 | linkuj No Piotrze wasza wieża jest o wiele ciekawsza. Wiesz Pociskacz tej w Nałęczowie nie widziałem ale jak się wybiorę w wakacje to zobaczę:)
Dodam tylko, że po drugiej stronie zakładów jest druga taka sama.
kkkrajek18-remov
| 15:42 sobota, 15 stycznia 2011 | linkuj jak będę przejeżdżał kolo naszej wieży ciśnień to zrobie zdjecie :D na pewno jest wyzsza niż Wasza ;p
Sikor | 18:53 piątek, 14 stycznia 2011 | linkuj My mamy ładniejszą wieżę ciśnień ;D A co do porównań to Ci nie powiem bo nie grywam w gry :]
| 17:39 piątek, 14 stycznia 2011 | linkuj To jest wieża ciśnień. Klimat na ostatniej focie jest rodem z jakiejś gry FTP np S.T.A.L.K.E.R.:)
| 17:28 piątek, 14 stycznia 2011 | linkuj Co to za wieża na ostatnim zdjęciu ? Mgła fajny klimat nadaje :D jeszcze fajniej na gołym polu ;D
Pozdr.
| 17:22 piątek, 14 stycznia 2011 | linkuj Dokładnie, nigdy nie dogodzisz:D Deszcz przynajmniej wypłucze sól z dróg.
kkkrajek18-remov
| 17:21 piątek, 14 stycznia 2011 | linkuj u nas dzisiaj cały dzień padało, więc jeszcze więcej wody na ulicach :/

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ibezm