2010-11-28

Niedziela, 28 listopada 2010 · dodano: 28.11.2010 | Komentarze 6

Napadło śniegu nie ma co. Jak wstałem to na prawdę ucieszyłem się jak zobaczyłem jeszcze więcej białego puchu. Szkoda tylko, że była zerowa temperatura. Na szczęście jutro ma być już poniżej zera a co najważniejsze ma padać i to sporo. Oby prognozy się sprawdziły, bo polubiłem jazdę w śniegu. Z dzisiejszej jazdy wywnioskowałem to, że muszę zakładać na śnieg inne buty tzn cieplejsze i koniecznie muszę brać jakąś mini szczotkę aby trochę przecierać rower. Tylko raz o mały włos bym zaliczył glebę. Jechałem przez pole pomiędzy Puławami a Skowieszynem i akurat szedł pan z pieskiem. Musiałem ich jakoś ominąć i tak się złożyło, że wpadłem w bardzo pochyłą koleinę. Na suchym opony miałyby przyczepność...
Kurczę mam nadzieję, że jutro skoro ma napadać więcej śniegu to wyjdę choć na trochę...

| 21:42 niedziela, 28 listopada 2010 | linkuj Szczotkowanie to mu się przyda :P jak już skończysz jeździć ;P
tomecki
| 21:40 niedziela, 28 listopada 2010 | linkuj a po co szczotkowac rower w czasie jazdy ? snieg to nie błoto nic sie raczej nie zapcha i nie zatrze. po jeździe , sprzęt 30 min w cieple i jest suchutki .tylko trzeba dobrze nasmarowac
| 21:35 niedziela, 28 listopada 2010 | linkuj Piotrze oj trzeba uważać...
flash klimatycznie bo zimowo:)
maxnorbi No prawda w teorii nie powinny mieć problemu ale jak wiadomo teoria teorią a praktyka praktyką:)
maxnorbi
| 20:54 niedziela, 28 listopada 2010 | linkuj Eee... Też już bym chciał śnieg skoro jest zimno. Teoretycznie slicki powinny się dobrze sprawować na śniegu. Przecież się nie zalepiają.... :D
flash
| 20:49 niedziela, 28 listopada 2010 | linkuj Klimatycznie :)
| 20:22 niedziela, 28 listopada 2010 | linkuj ODP ; Driftować to ja zacznę jutro ;P dziś była rozgrzewka ;P chociaż i tak najlepszych driftów nie nagrywałem ;P
A no u mnie też ma podobno nieźle dopierniczyć śnieg :P Trzeba uważać na śniegu :P bo to nie są żarty xD

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa epatr