2010-11-27 Jazda po śniegu

Sobota, 27 listopada 2010 · dodano: 27.11.2010 | Komentarze 4

Jak tylko zobaczyłem, że pada śnieg od razu nawet nie zastanawiając się specjalnie wyszedłem choć na trochę. Musiałem zmienić opony..kurde:) A przecież rano dopiero co zmieniałem, no ale dobra. Oczywiście do końca nie pompowałem opon i dobrze. Jeździło mi się bardzo dobrze. Myślałem, że będzie wywrotka ale takowej nie było. Trakcja jest naprawdę dobra. Myślałem, że będę jechać max 10 km/h ale mogłem trochę przyspieszyć. Na zakrętach jak wiadomo nie mogę sobie pozwolić na zawrotne prędkości i naturalnie wszystko muszę robić ze znacznym wyprzedzeniem. Czekam z niecierpliwością na większe ilości białego puchu.

Kategoria do 20km, Samotnia

| 18:28 niedziela, 28 listopada 2010 | linkuj ehehehehe ;P ehh ta zmiana opon ;P na szczęście mnie to nie dotyczy ;P bo u mnie każda opona dobrze leży xD
adam88-removed
| 23:51 sobota, 27 listopada 2010 | linkuj Jak widać zima Ci nie straszna, i tak trzymaj! ;] U mnie też już pada śnieżek i zapowiada się ostra jazda na slickach ;] Pozdro !
| 21:24 sobota, 27 listopada 2010 | linkuj Trochę zleciał się ale nie było tragedii.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asudo