2010-11-21

Niedziela, 21 listopada 2010 · dodano: 21.11.2010 | Komentarze 6

Trasa przebiegała niemalże tak samo jak wczoraj z tym, że pojechałem po zjeździe z nowego mostu w stronę Puławy-Chemia. Dość przyjemnie się jechało. Wiał wiatr ale nie przeszkadzał za bardzo. Było chłodniej niż wczoraj. Jak jechałem mostem to z ust leciał mi para. Zdarzyło się parę typowych sytuacji takich jak pies, przechodnie wyskakujący nagle z za winkla, piesi na ścieżce rowerowej, za wolno jadący samochód itp ale nie mogę powiedzieć, że nic się nie działo. Już pod koniec jazdy jak wyjeżdżałem z Mostostalu patrze a tu jedzie jeden z Mostostalowych kolarzy. No to za nim sobie myślę. Na Dęblińskiej jechaliśmy równym tempem, dopiero kiedy przy Tesco zapaliły się światła skubany zjechał na chodnik, przejechał kawałem i powrócił na drogę. Stanąłem bo myślałem, że zaraz się zapali zielone i tak też było. Znowu go dogoniłem i już dalej każdy jechał w inna stronę - ja na Kołątaja a on Piaskową. Jakbym jechał kellysem to bym go wyprzedził:)

| 19:08 poniedziałek, 22 listopada 2010 | linkuj Rafał dzięki ale chyba nie nadążyłbym za chłopakami. Wszak dogoniłem gościa ale teraz mają okres roztrenowania.
maxnorbi dopiero w środę pójdę sprawdzić co z rowerem, bo teraz za późno wracam z uczelni.
maxnorbi
| 17:13 poniedziałek, 22 listopada 2010 | linkuj A co tam u twojego kelly'sa?
VSV83
| 14:07 poniedziałek, 22 listopada 2010 | linkuj Wniosek jest tylko jeden=>Kamil na przyszłego trenera Mostostalu!
(kto jest za,proszę podnieść rękę i nacisnąć przycisk,dziękuję.....)
| 20:10 niedziela, 21 listopada 2010 | linkuj Z tymi pieszymi na ścieżce to u nas to samo dziś było ... ;/ Powinni zmienić nazwę ze "ścieżka rowerowa" na "przedłużenie chodnika" :]
Pozdrawiam :]
| 20:07 niedziela, 21 listopada 2010 | linkuj No co zrobić jak się nie ma z kim jeździć w tym okresie:)
adam88-removed
| 20:04 niedziela, 21 listopada 2010 | linkuj Podziwiam Cie że masz zapał żeby samemu śmigać w taką pogodę : )

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa licas