2010-11-20

Sobota, 20 listopada 2010 · dodano: 20.11.2010 | Komentarze 2

Rano jak wstałem jeszcze padał deszcz. Na szczęście po obiedzie nic nie padało, więc wio! Najpierw ścieżką nad Wisłę. Dalej wałem aż do starego mostu po to aby przebić się na drugą stronę rzeki i na nowy most z powrotem na wschodni brzeg. Dalej już miastem i na azoty. Cieplej się ubrałem ze względu na niższą temperaturę i mocniejszy wiatr. Ogólnie jechało się dobrze. Opony mnie spowalniały nieco ale no trudno. Za to nie musiałem się martwić czy jadąc przez zakręt zaraz nie będę szorować po asfalcie. Jadąc Kołątaja ktoś przed Żabką postawił kolumnę i grała muzyka. Nie czaję po co to było no ale dobra.
Podobnież słyszałem, że w czwartek może dojść do incydentu zimowego. Ma być poniżej zera i padać śnieg. To oznacza pierwszą jazdę próbną po śniegu. Jestem ciekaw ile razy się wywalę...

| 18:18 sobota, 20 listopada 2010 | linkuj Na meridzie niestety ale muszę przeprowadzać, tylko kellysem można przejechać bez zsiadania.
VSV83
| 17:57 sobota, 20 listopada 2010 | linkuj A pod tą rurą nadal przejeżdżasz czy przeprowadzasz rower ? Bo jak będziesz pod nią jeździł zimą to na pewno będzie poślizg niekontrolowany.
Oby tych upadków nie było w ogóle, za to dużo zimowych zdjęć Puław.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa amion