2010-11-14

Niedziela, 14 listopada 2010 · dodano: 14.11.2010 | Komentarze 2

Dziś było naprawdę bardziej wiosennie niż jesiennie. Kto by pomyślał, że w listopadzie będzie aż 17 stopni. Niektórzy na mieście chodzili w koszulkach. Sam się zastanawiałem czy może nie pojeździć w samej koszulce ale niestety zrobiłem błąd. Jednak wziąłem bluzę i się niesamowicie spociłem. Przyjechałem do domu to miałem całe plecy mokre.
Jechało się całkiem całkiem. Ofc kiedy jechałem pod wiatr nie było mowy o wykręceniu jakiś zawrotnych prędkości ale udało mi się parę razy jechać z wiatrem i być może dlatego też średnia jest taka jaka jest. Ogółem nic ciekawego się nie działo. Jechało się dobrze, pogoda aż nad to dopisała. Chciałbym aby taka była cała zima:) No ale cóż, wszyscy się domyślają jaka będzie zima...

Jutro poniedziałek a nie lubię poniedziałków. Ale ten poniedziałek może okazać się przyjemnym dniem. Jak wcześnie uda mi się wrócić z zajęć to pójdę zobaczyć czy kellys jest już gotowy. Jak nie to na pewno będzie we wtorek do odebrania. Jeśli uda mi się jednak jutro go odebrać to będzie zdjęcie...co ja gadam będą zdjęcia :]

| 18:51 niedziela, 14 listopada 2010 | linkuj To mnie dziś też zaskoczyło xD Patrze a tu 16 stopni xD Grzechem by było siedzenie w domu ;D
"BiałyProjekt" :D hmm Czekam ;P
Pozdr.
maxnorbi
| 17:28 niedziela, 14 listopada 2010 | linkuj Jestem ciekaw jak sprawdzi się "biały projekt". To, że rowerek po zmianie będzie świetny to już wszyscy wiedzą. Ale jak będzie wyglądał. To jest pytanie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acyop