2010-11-13

Sobota, 13 listopada 2010 · dodano: 13.11.2010 | Komentarze 4

Można by rzec, że mam rowerowy dzień świstaka. Pogoda identyczna, pora wyjścia i ogólnie wszystko takie same jak wczoraj czy przedwczoraj. No i oczywiście jazda po mokrym. I oczywiście znowu rower uwalony jakby nie był czyszczony od nie wiadomo jak dawna. Ogólnie nic się nie działo ciekawego. Podobno Zalewski w radiu mówił o tym, że od poniedziałku ma być pogoda wiosenna niż listopadowa. I dobrze, bo jeśli uda mi się wcześnie wrócić z uczelni i oczywiście o ile będzie można to pójdę odebrać rower z serwisu.

Pomimo raczej wrześniowej aury aniżeliby listopadowej czuje się, że zima się zbliża. Już dzień nie jest tak długi jak się do tego przyzwyczaiłem.

maxnorbi
| 10:10 niedziela, 14 listopada 2010 | linkuj No właśnie się zastanawiałem, że do tych trudniejszych należą centrowanie, zaplatanie kół, zalewanie hampli.
| 06:04 niedziela, 14 listopada 2010 | linkuj maxnorbi - tak rzeczywiście, potrafię rozłożyć i ponownie złożyć rower na czynniki pierwsze ale w przypadku kellysa trzeba było skrócić przewody hamulcowe bo były za bardzo odstające, a tego już bym nie zrobił, bo po prostu tego nie potrafię.
kkkrajek18 - dziękuję ale do zdjęć Piotrka się nie umywam:) to dopiero moje początki zabawy z photoshopem
kkkrajek18-remov
| 23:16 sobota, 13 listopada 2010 | linkuj Widze że zdjęcia robisz prawie tak zajebiste jak SZ.P Sikor :D na pierwszym chyba za mocno poleciales z poswietleniem i kolorami bo taka fajna ramka wyszła wokol budynku :D
pozdrawiam
maxnorbi
| 21:24 sobota, 13 listopada 2010 | linkuj Hmmmmmm... A można spytać czemu oddałeś rower do serwisu? Przecież z tego co widziałem na fotach to potrafisz złożyć rower. Ciekawe zdjęcia :D Też chyba będe musiał kupić smar na mokre warunki

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa emzna